Patrik Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sova, dator, halstabletter m.m. Dock är jag aldrig sjuk, sist jag var sjuk var för två år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Beroende på hur sjuk jag är så gör jag väl olika saker. Hade jag livshotande cancersvulster i magen skulle jag nog legat i sängen, annars så gör jag det jag brukar göra på helger, t.ex spelar, sitter vid datorn, kollar på film, läser Kalle Anka, eller runkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag ligger hemma och deppar och ser väl på någon film eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag ligger hemma och deppar och ser väl på någon film eller så. Min lilla lista -------------- Sover Gtasajten.com Tv och Half life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är sjuk just nu =) Tv, sova, glass, dator =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har varit sjuk idag, har kollat på porr, kollat på tv, kollat på porr, ätit och suttit på msn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Haha , den var bra bobbo ^^ kan du inte hitta på flera? Sitter väl vi datan eller ser på Tv när ja e sjuk... Jojo! De kommer tids nog, håll ut bara. Redigerad 24 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag brukar ta en snus å kolla på tvins MagicBullet is teh shiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jag brukar ligga i sängen i en timme när jag vaknat, sedan äre datorn och GTAsajten som gäller Redigerad 24 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har varit sjuk idag, har kollat på porr, kollat på tv, kollat på porr, ätit och suttit på msn =) Jag har också varit sjuk idag och vi har gjort exakt samma skaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag har också varit sjuk idag och vi har gjort exakt samma skaker Ja men det där är ju botemedlet mot alla jordens sjukdomar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Lirar public hela dagarna, Ingen i klanen är ju online då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Längtar tills jag blir sjuk. Har inte varit det på ett jävla tag. Ingen som kan maila över lite influensabaciller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Va "sjuk" idag så jag softade hemma med en polare och lirade The Warriors. fett me kul Redigerad 25 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Va "sjuk" idag så jag softade hemma med en polare och lirade The Warrois. fett me kuk Fett med kuk? Förstår nu vilket håll du var lagd åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Fett med kuk? Förstår nu vilket håll du var lagd åt. ÅH ett stavfel, du måste varit född fel. btw varför har du den på din sig, är det för att alla ska kunna se mitt stavfel. damn, jag kunde bry mig mindre Redigerad 25 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hahaha! Fan vilken ball tabbe! Btw... Jag är sjuk idag, hittills har jag sovit, tänker kolla på film snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hahaha! Fan vilken ball tabbe! Btw... Jag är sjuk idag, hittills har jag sovit, tänker kolla på film snart! Sjuk ftw! Jag och EB är också det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag är också sjuk idag! Vad sk ni göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag är också sjuk idag! Vad sk ni göra Well, dricker oboy. segar på msn och irc (#mainstreaM^ ). Kollar tv. sover lite osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts