Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag har en EXTREM förskylning man jag blir tvingad att gå till plugget ändå det ÄR ORÄTTVIST... Ja! Vi borde hänga dina päron i en lyktstolpe och skära bort deras könshår med en rutten planka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag är aldrig sjuk... och är jag det får jag gå i alla fall. Min mamma både hatar och älskar mig. Mindre av andra delen gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag är aldrig sjuk... och är jag det får jag gå i alla fall. Min mamma både hatar och älskar mig. Mindre av andra delen gissar jag på. Haha, här finns det plats för en till i lyktstolpen ser vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Rostar den Unkna Nallen med en Klocka samtidigt som jag Artikulerar mig. Redigerad 23 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sitter väl vid datorn eller ligger i sängen, det beror på hur sjuk jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag tittar på tvins eller tvshop . Det brukar bli så iaf. Hatar att man inte kan slita sig när man väl börjar titta Jag trodde jag var ensam! Spela dator, kolla på film, sova. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Första dagen brukar jag oftast inte orka stå upp eller sitta, så jag ligger på soffan hela dagen, sen då jag gått och lagt mig kommer jag på att jag kunde ha tittat på några filmer eller något sånt. Andra dagen (och tredje om jag är sjuk då) sitter jag vid datorn. -------------- Får se till att bli sjuk på skolans friluftsdag om några veckor. Skidåkning och för häftig andning hjälper mycket. Redigerad 23 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Well.. Inte så mycket, Musik och sova, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Porr,snus,tv och sova =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Gör läxor och spelar tvpsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Brukar ligga i soffan framför tvn och se massa kass program på 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sover osv.Tur att jag inte laddar hem olagliga saker typ serier och kollar på dom.. Bara trial versions av massa program. Eller hur var det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Porr, TV, forumen, public CS, musik, porr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ja! Vi borde hänga dina päron i en lyktstolpe och skära bort deras könshår med en rutten planka! Haha , den var bra bobbo ^^ kan du inte hitta på flera? Sitter väl vi datan eller ser på Tv när ja e sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 När jag är sjuk gör jag det jag gör dagligen.. Sitter vid datorn, käkar och runkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag glor på film/tv, sitter vid datorn, käkar nått onyttigt, brukar bli nostalgisk och spela massa gamla playstation 1 spel och drömma mig tillbaka . För det mesta sover jag som en gris, kan sova över 12 timmar och sedan vara trött bara några timmar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ligger och kollar på TV och spelar lite dator spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 - Sover - Tittar på TV - Sitter vid datorn - Sover lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag glor på film/tv, sitter vid datorn, käkar nått onyttigt, brukar bli nostalgisk och spela massa gamla playstation 1 spel och drömma mig tillbaka . För det mesta sover jag som en gris, kan sova över 12 timmar och sedan vara trött bara några timmar efter. Killen utan syre i blodet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Killen utan syre i blodet eller? Eller något . Fast jag är pigg när jag vill vara det, jag kan kontrollera min trötthet eller något i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts