rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Själv brukar jag kolla på TV eller någon film och kanske sätta mig vid datorn. Ps Jag är sjuk idag Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Själv brukar jag kolla på TV eller någon film och kanske sätta mig vid datorn. Ps Jag är sjuk idag Ds Jag är också sjuk. Jag sitter vid dator med ett varmt täcke och varm O´boy Ibland kollar jag på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag är ledig idag sitter framför datorn och spelar wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erikthe182 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sjuk jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Själv klart att man antingen hänger framför sitt Xbox 360 eller lirar på datan. Men min data är paj så det blir väl 360 som gäller... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Själv klart att man antingen hänger framför sitt Xbox 360 eller lirar på datan. Men min data är paj så det blir väl 360 som gäller... :'( :'( Det hade jag absoulut också gjort om jag hade haft den underbara maskinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Själv klart att man antingen hänger framför sitt Xbox 360 eller lirar på datan. Men min data är paj så det blir väl 360 som gäller... :'( :'( Brände inte den sönder skivorna om man flyttade på den (när den var på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Brukar sova, se på TV, spela WoW när ingen annan är hemma, äta, spela PS2 och sova lite till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Orättvisst jag vill också vara sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Orättvisst jag vill också vara sjuk Det kan jag fixa *laddar knarksprutan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag tittar på tvins eller tvshop . Det brukar bli så iaf. Hatar att man inte kan slita sig när man väl börjar titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 GLASS OCH VATTEN!!!!!! spela data se på tv ringa kompissss *egen fantasi..* gör något dumt sova dricka pappas öl och göra nåt dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Allt möjligt.. kollar på tv, film, sitter vid datorn, spelar bas, trummor, grisar i mig massa godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Allt möjligt.. kollar på tv, film, sitter vid datorn, spelar bas, trummor, grisar i mig massa godis Haha grisar i mig en massa godis... Det var npg det skönaste idag Grisar i mig.. fy fan det var skoj... *Jag var inte ironisk nu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ända gången jag är hemma pga av en sjukdom kan jag inte lämna sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Finns väl redan en sån här topic? men iaf, jag gör det ända man kan göra: sitta framför datorn, kolla på tv/film, runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag brukar sova o ta en snus, lyssna på musik. helt enkelt koppla av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sova, Kolla på tv, Hitta på ny maträtter och kanske ibland sitta vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tja. För mig räcker det med en väldigt lindrig typ av förkylning för att stanna hemma. "Passa på om du kan, fånga varje ögonblick.." Gör en liste här 1. Datorn (Ej hos morsan) 2. TV, film 3. Läsa kvällstidningen+serietidningar 4. Käka godis och dricka läsk 5. Lyssna på musik 6. Va' med polare 7. Gå i skolan,. 8. Vet intejj 9. Hahahhhaaaaaaa!111 10. Imorgogfsnnn 121122-. fgkaaass kdddddiifidfdvc BZZZZZZZZZ Oj, bandet brändes sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag har en EXTREM förskylning man jag blir tvingad att gå till plugget ändå det ÄR ORÄTTVIST... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts