okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Mina. Nya. Andy. Warhol. Converse Jack Pursell Ox. Svart läder. Ehm, hur var det Lou Reed sjöng? "Shiny, shiny, shiny boots of leather" Såja. Fint. http://www.sneakersnstuff.com/data/product/files/37982005851617530140119.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag har ett par svarta converse chuck tayler eller vafan dom heter. Det är fan hålöverallt i dom och i sulan... jävliugt jobbigt att ha dom nu när det är vinter.. Men det får gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Har jag postat här förut? Minns ej, här kommer i alla fall en bild på ett par av mina. Det är dock dags för nya snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fast grönt istället för vitt och beight (STAVA) istället för rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Alla gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Alla gånger. Hahahaha..Ha..Ha..ha..? okka: Jävligt snygga skor har du! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Såna här Redigerad 9 februari, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Mycket skojigare med självtagen bild (egentligen inte, men jag hittade ingen produktbild och orkar inte leta på kartongen och ta reda på vad modellen heter) http://web.telia.com/~u22505348/sko.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 *bild* Snälla förminska bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Snälla förminska bilden. Kommer från killen som quotade 3-4 stycken bilder av samma storlek i en annan topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Dessa är det man klampar runt i nu i vintertid. Men Gore-Tex teknologi och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kan beskriva för jag orkar inte installera ett program till webcamen Ett par brooks joggingskor som ska var vita men dom är gråa Halva undersulan (eller vad det heter) är lös på båda Haft dom i 6 månader Samlas rätt mckt snö i sulan Sliter man av det så kan man ha dom som tofflor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Undrar hur fan det ser ut som du sitter och pekar finger mot skärmen? Din familj kommer tro att du är något jävla retard. Och läraren hade nog rätt när han sa "Väx upp". Du kan inte bli som 50cent, just face it. Skiter du i skolan så kommer du inte bli lika känd som han. Tyvärr. Och du tror att 50 cent var bra i skolan eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Och du tror att 50 cent var bra i skolan eller ? Han försökte väl inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Såna har jag... EDIT: Svart/vita skosören som de ser ut inuti.. Vart köpte du dom ? Dom var skit snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Dom jag använder mest.. Redigerad 11 februari, 2006 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har ett par Svarta Converse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) [bILD] Alla gånger. Äh, jag har zebrafärgade träpjucks. Dom är kung. Redigerad 11 februari, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Äh, jag har zebrafärgade träpjucks. Dom är kung. Läckert =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts