Kebab Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jepp. finns inga fulare skor. hatar dom. man måste sjunka riktigt lågt för att ta på sig sånna Amen too that, brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag har inga skor :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 http://www.rexsphynxklubben.dk/pictures/IMG-0063.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 http://www.rexsphynxklubben.dk/pictures/IMG-0063.jpg Katt? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Amen too that, brother! Klockren =) http://klockren.istheshit.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Dessa använder jag. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/skor_001.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/skor_002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 OK...då vet jag... Frågar du får du räkna med svar okka: Säger vad jag tycker. Om det är motsatsen eller ej beror ju helt på vad det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Katt? Va? Jo.. Det ser så ut i varje fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 HAr ett par Vans Skate High "Bad Religion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hehe, nej. Men det är exakt vad som förväntas. "En sorts dragning till estetism, det makabra och fik? Köp Converse!" Hoho. KalleR: du är ju så grabbig, så du förväntas tycka motsatsen (vilket du nu verkar göra). Heho, visst är vi lätta att fackindela these days? Hehe...jag fattar vad du menar...tror jag iaf...: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Frågar du får du räkna med svar Jaja...menade bara att jag tyckte det var konstigt att man kan räkna folk som "bättre" beroende på vad de her för skor...jag är fullt medveten om att alla har olika åsikter! dubbelpost: Redigerad 24 januari, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Dom leker ganstahs. Leker = Spelar. Hur man nu kan förknippa Lacoste som kommer från tennisen med gangstahs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Hur man nu kan förknippa Lacoste som kommer från tennisen med gangstahs.. Jag vet inte, det var några tommy kände som sprang runt och lekte gangstahs med dom dojjorna, själv har jag aldrig sett några såna irl. Redigerad 24 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag vet inte, det var några tommy kände som sprang runt och lekte gangstahs med dom dojjorna, själv har jag aldrig sett några såna irl. Bara för att några rötägg har ett par skor betyder det inte att alla som har såna skor är rötägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Bara för att några rötägg har ett par skor betyder det inte att alla som har såna skor är rötägg. Det har jag väl inte sagt ? Jag förklarade bara för dig vad Tommy menade med att de "spelade G" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det har jag väl inte sagt ? Jag förklarade bara för dig vad Tommy menade med att de "spelade G" Ja, och jag förklarade lite allmänt. Inget ont mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, och jag förklarade lite allmänt. Inget ont mot dig. Det kändes som att det var riktat mot mig, med Quoten och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Mja, men vad sk du komma med? ; Shit maaaan foo shho shizzle dizzle niggah!? Nä. nånting mer i stilen "shut your mizzle befizzle i stuff a trimizzle in yor anal....izzle, biatch. btw, är dina pinsamma hiphop-comebacks det bästa du har, lite pinsamt tycker jag. Emos skor har varit dom snyggaste i den här topicen hittills, lätt. thanks mah brotha:D edit: dem va billiga också! Redigerad 24 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Här är mina as sköna circa skor Ahh. har likadana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Köpte mina idag , här e dem! Redigerad 8 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts