gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Och vad är det där för skor, om det inte är kängor ? Looks like kängor to me. @eliizar: Du vet allt hur man äger folk, du Jag har ett par liknande och det är inte kängor iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Här är mina as sköna circa skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag förstår dem. Och de flesta som har såna skor leker "G"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Och de flesta som har såna skor leker "G"! G?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 G?? GANGSTAHS Nej jag vet inte heller vad han menar. Vad menar du Tommy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Typ så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 GANGSTAHS Nej jag vet inte heller vad han menar. Vad menar du Tommy ? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Typ så här Naziboots!!! Säj häj på den gubbar! En cool kille som heter Alexander Poon och går på min skola har såna! När alla har hunnit byta om till gympan har han hunnit snöra upp ena kängan! Är det så för dig också? Redigerad 23 januari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Naziboots!!! Naziboots hade det väll mer varit om det hade varit vita skosnören Men annars kan jag tycka att sånna kängor är ganska snygga, men ser väldigt varma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Naziboots!!! Säj häj på den gubbar! En cool kille som heter Alexander Poon och går på min skola har såna! När alla har hunnit byta om till gympan har han hunnit snöra upp ena kängan! Är det så för dig också? Hahahahahahaha Poon, han är för rolig han! Själv skulle jag aldrig ta på mig såna skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Och de flesta som har såna skor leker "G"! Ehm.. G? Leker? Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jävlar va snygga. Var köpte du dem? Nån random skobutik i Kristianstad Kostade typ 700 är är riktigt sköna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Besitter ett par bruna mocka-adidas, ett par vita Lacoste, ett par mörklila adidas med gulddetaljer, ett par blåa adidas med gula stripes och ett par svarta Converse Jack Pursell ska inhandlas i veckan, I think. Dock inte ett par vanliga estetconverse, som somliga säkert tror, nejnej - I'm above that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Besitter ett par bruna mocka-adidas, ett par vita Lacoste, ett par mörklila adidas med gulddetaljer, ett par blåa adidas med gula stripes och ett par svarta Converse Jack Pursell ska inhandlas i veckan, I think. Dock inte ett par vanliga estetconverse, som somliga säkert tror, nejnej - I'm above that. Så dom som har såna är lägre stående varelser? höhö:=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Så dom som har såna är lägre stående varelser? höhö:=) Jepp. finns inga fulare skor. hatar dom. man måste sjunka riktigt lågt för att ta på sig sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har ett par Merrell Chameleons. Hittar dock inte den exakta modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jepp. finns inga fulare skor. hatar dom. man måste sjunka riktigt lågt för att ta på sig sånna OK...då vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Så dom som har såna är lägre stående varelser? höhö:=) Hehe, nej. Men det är exakt vad som förväntas. "En sorts dragning till estetism, det makabra och fik? Köp Converse!" Hoho. KalleR: du är ju så grabbig, så du förväntas tycka motsatsen (vilket du nu verkar göra). Heho, visst är vi lätta att fackindela these days? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ehm.. G? Leker? Que? Dom leker ganstahs. Leker = Spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Om det nu är någon som bryr sig om hur ens skor ser ut så... http://www.profi-sport.ru/pix/sections/anons/311327-102.jpg Nike Air PT Baller tror jag dem heter till och med *<.<* Redigerad 24 januari, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts