Pico Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Uhm... Correct me if I get it wrong... Du tror att det är Nike?... Nike köpte upp Converse 2003 och äger därmed märket, det är dock inte Nike-skor, så att säga, så hans kommentar var lite snedknullad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Http://www.kinoklubben.com/Stian/Bilder/in...age=JJshoes.JPG Jack & Jones. En vecka gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har med ett par J&J. Mina är dock, typ månaden gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hittade sånna som jag sökte på www.top12.se haha okej, jag har faktiskt praoat på top12 Jag köper faktiskt alla mina skor där funderar på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Väx upp. Precis! Bland det skönaste är ett par armékängor... Tycker i alla fall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Har ett par Ecco Dual Shock numera. Mycket lika dem här. Redigerad 16 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Köpte dem här idag.. Är fortfarande lite skeptisk, det är inte riktigt min stil. Kanske lämnar tillbaka dem. http://www.etniesskate.com/site-images/footwear/color/602.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Mina, köpte dom idag http://images.bilddagboken.se/_u6/_u6/_u4/u6647/_i2/_i6/_i6/92968_1148662823.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Någon som vet ett par snygga emericaskor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Letade efter såna jag men hittade inga. Fick köpa vanliga kängor istället Vill du ha marschkängor kan du testa besöka Knivnet & Garderoben i Stockholm på Tegnérgatan 20. Annars kan du besöka på internet: www.garderoben.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts