Weener Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Juste, här lägger ni upp bilder på era skor som ni har nu, eller som ni planerar att köpa. Onödig topic? Well, throw it then... Dessa Vans skor har jag, skitsköna och assnygga. http://image.www.rakuten.co.jp/ripe/img10031652846.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) ... fasst smutsigare Redigerad 22 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Something like this: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Something like this: Damn. dem ser klumsiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Damn. dem ser klumsiga ut Jahaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jahaja. MM dem är fula som fan också. har nästan lust att spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 MM dem är fula som fan också. har nästan lust att spy Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Väx upp. Det sa min lärare också men jag gav honom bara fingret, precis som jag gör mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det sa min lärare också men jag gav honom bara fingret, precis som jag gör mot dig. Undrar hur fan det ser ut som du sitter och pekar finger mot skärmen? Din familj kommer tro att du är något jävla retard. Och läraren hade nog rätt när han sa "Väx upp". Du kan inte bli som 50cent, just face it. Skiter du i skolan så kommer du inte bli lika känd som han. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Undrar hur fan det ser ut som du sitter och pekar finger mot skärmen? Din familj kommer tro att du är något jävla retard. Och läraren hade nog rätt när han sa "Väx upp". Du kan inte bli som 50cent, just face it. Skiter du i skolan så kommer du inte bli lika känd som han. Tyvärr. Haha. då får jag väll bli som eminem då. Redigerad 22 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha. då får jag väll bli som eminem då. Om det känns så mycket, så bli som han då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Faktist så har jag bilder på mina skor.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Image020-bvl.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Image019.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Faktist så har jag bilder på mina skor.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Image020-bvl.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Image019.jpg Dem va rätt så dope. vilket märke, vart kan jag hitta dem och finns dem i vitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha. Att ni orkar. Har ett par oranga pumaskor, orkar inte lägga bild på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha. Att ni orkar. Har ett par oranga pumaskor, orkar inte lägga bild på skiten. Inte så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Dem va rätt så dope. vilket märke, vart kan jag hitta dem och finns dem i vitt? Circa är märket. Vet dock inget mer om dom. Såg iaf att det fanns andra färger. Så det kan hända att dom finns i vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Something like this: Letade efter såna jag men hittade inga. Fick köpa vanliga kängor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Letade efter såna jag men hittade inga. Fick köpa vanliga kängor istället Hehe, har vanliga kängor jag oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Hehe, har vanliga kängor jag oxå. Nä men det va ju trevligt Redigerad 22 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nä men det va ju trevligt Men gå och lägg dig. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts