born2b Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag är i uppdraget RIOT, los desporados. och ska rekretera några gängmedlemmar i "Grove street familis" Hur gör jag det (X-BOX)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Snälla, Snälla! LÄS! Och använd den här knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
born2b Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vill bara påpeka att jag blev medlem här nyss... men tack vare "Godfathers" lilla snälla påpekande om en viss liten knapp... men jag fick leta länge innan jag hittade hur man gjorde i x-box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Oj såg ej det... Btw Välkommen till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vill bara påpeka att jag blev medlem här nyss... men tack vare "Godfathers" lilla snälla påpekande om en viss liten knapp... men jag fick leta länge innan jag hittade hur man gjorde i x-box... Hey, No offence, Menar att du borde ha läst det som kommer upp i det vänstra hörnet när man ska rekrytera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts