Frostic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Är det inte dags att lägga till kategorier för dom här två spelen nu under GTA liknande spel forumet? Det är ju nära till båda spelens släppdatum nu. Redigerad 22 januari, 2006 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Scarface kommer först efter sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Scarface kommer först efter sommaren? Det är ju sagt första kvartalet, sen ska ju Gudfadern spelet komma i mars någongång så det kan man i alla fall lägga till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Jag tyckte jag hade läst efter sommaren nånstans, men nu ser jag på en sida ett releasedatum till Xbox360 mars 2006? Är detta sant? För andra sidor har 1:a oktober 2006. Redigerad 22 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Jag tyckte jag hade läst efter sommaren nånstans, men nu ser jag på en sida ett releasedatum till Xbox360 mars 2006? Är detta sant? För andra sidor har 1:a oktober 2006. 24 mars är det som gäller, men till X360 och PSP så ska dom visst inte komma 24 mars, utan senare. Fast det vet du säkert redan, men måste hitta någon anledning till att bumpa den här tråden nu så att dom fixar ett speciellt forum för i alla fall Gudfadern spelet som verkar bli grymt. Redigerad 2 februari, 2006 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Spel-forumet funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Spel-forumet funkar bra. Men å andra sidan skadar det ju inte att ha ett eget subforum till de spelen, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Spel-forumet funkar bra. Nej, det tycker jag inte, skapar jag en ny tråd där nu när den "officiella" tråden om spelet på 20 sidor eller nåt sånt finns så kommer den bli låst. Och har spel som Driver 3 fått ett eget forum så ska ju bannemej Gydfadern i alla fall få det. Scarface ser ju inte lika lovande ut, men Driver 3 borde det ju bli bättre än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tycker att vi ska slopa subforumen för gta-liknande spel helt och completly hållet. De trådarna som ligger där kan lika väl ligga under "spel". Tha möttafökking Corleone has spoken. Was is das? Das is Das. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tycker att vi ska slopa subforumen för gta-liknande spel helt och completly hållet. De trådarna som ligger där kan lika väl ligga under "spel". Tha möttafökking Corleone has spoken. Was is das? Das is Das. Nein, du snackar skit, spel som är lika GTA ska ha ett eget forum, punkt. Alla andra spel som inte är i samma genre som GTA och spelen som kallas GTA liknande spel ("fria spel med gangstertema") spel kan man snacka om i spelforumet. Är roligare och lättare att hitta info om ett sådant spel som det säkerligen kommer skapas många trådar om istället för att leta igenom den rätt så grötiga spelforumet efter dom trådarna varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Men å andra sidan skadar det ju inte att ha ett eget subforum till de spelen, antar jag? Bra - då tycker jag att vi ska ha en HL2-forumdel, en Doom-forumdel, en Far Cry-forumdel, en CS-forumdel, en Postal-forumdel, en .. Flatout-forumdel, en ... För varje spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Bra - då tycker jag att vi ska ha en HL2-forumdel, en Doom-forumdel, en Far Cry-forumdel, en CS-forumdel, en Postal-forumdel, en .. Flatout-forumdel, en ... För varje spel. Eh, är du helt borta? Vet du vad forumet du sitter på heter? Är GTA ett fps, nej, är det ett bilspel, nej. Hela forumet är ju egentligen tillägnat GTA, och andra spel i samma genre som jag kallade " fria spel med gangster tema" i mitt förra inlägg. Och eftersom forumet är tillägnat den sortens spel så ska ju Gudfadern som i högsta grad försöker erfterlikna GTA ha ett eget forum. För dom andra spelen som inte hör till den genren finns spel forumet. Men visst, det finns många andra forum du kan flytta till om du inte vill diskutera t.ex. Driver 3 där det är tänkt att diskuteras, vi kan ju lika gärna börja diskutera GTA San Andreas i spel forumet med, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Subforumen för gta-spel ska givetvis vara kvar men de övriga kan gott göra sig plats under "spel". Om de där blir klistrade eller ej är upp till att bestämmas efter hur stor efterfrågan blir. Mje. Redigerad 9 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Bra - då tycker jag att vi ska ha en HL2-forumdel, en Doom-forumdel, en Far Cry-forumdel, en CS-forumdel, en Postal-forumdel, en .. Flatout-forumdel, en ... För varje spel. Jag har inte kört så väldigt många spel, kan jag inte påstå. Jag är inte insatt i Gudfadern eller Scarface-spelen, och därför vet jag inte ifall de är liknande GTA-spelen. Men varken HL2, Doom, FarCry, CS eller Postal är det minsta lika GTA-spelen eftersom allihop är fps, och därför ska de såklart inte ha en egen plats som subforum! Men om nu Gudfadern och Scarface är lika GTA, varför ska de då inte ha en egen del - om det redan kommit ut 20 unofficial trådar om spelen alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Jag har inte kört så väldigt många spel, kan jag inte påstå. Jag är inte insatt i Gudfadern eller Scarface-spelen, och därför vet jag inte ifall de är liknande GTA-spelen. Men varken HL2, Doom, FarCry, CS eller Postal är det minsta lika GTA-spelen eftersom allihop är fps, och därför ska de såklart inte ha en egen plats som subforum! Men om nu Gudfadern och Scarface är lika GTA, varför ska de då inte ha en egen del - om det redan kommit ut 20 unofficial trådar om spelen alltså? Dom är ju definitivt spel som vill efterlikna GTA, dom hör ju till genren free roam-spel. Haha, inte fps-spelen då utan Gudfadern och Scarface. Redigerad 5 februari, 2006 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Faktiskt. Gudfadern och Scarface borde ha en egel del I GTA-liknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Dom kommer få egna subforum när releaserna närmar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Dom kommer få egna subforum när releaserna närmar sig. Bra. Då kan vi sova gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Eh, är du helt borta? Vet du vad forumet du sitter på heter? Är GTA ett fps, nej, är det ett bilspel, nej. Hela forumet är ju egentligen tillägnat GTA, och andra spel i samma genre som jag kallade " fria spel med gangster tema" i mitt förra inlägg. Och eftersom forumet är tillägnat den sortens spel så ska ju Gudfadern som i högsta grad försöker erfterlikna GTA ha ett eget forum. För dom andra spelen som inte hör till den genren finns spel forumet. Men visst, det finns många andra forum du kan flytta till om du inte vill diskutera t.ex. Driver 3 där det är tänkt att diskuteras, vi kan ju lika gärna börja diskutera GTA San Andreas i spel forumet med, eller? Alltså ett fsmgt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 När skulle det nya sub-forumet dyka upp, eller det kanske inte blev något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts