wilmas_matte Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag klantade mig med BP Patrioten glömde ta den.........aooch... Nån som vet hur man klarar D-Ice's första uppdrag utan att ha en bulletproof, eller finns dom att får tag i nån annanstans? Finns det nån annan bil som tål skott bra?(PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ja har aldrig använr BP Patrioten. Ta bara Colombian Cruiser utanför hans hus.Det brukar gå bra med vilken bil som helst. Förresten är det nån som vet varför den står där? Cruiser alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag klantade mig med BP Patrioten glömde ta den.........aooch... Nån som vet hur man klarar D-Ice's första uppdrag utan att ha en bulletproof, eller finns dom att får tag i nån annanstans? Finns det nån annan bil som tål skott bra?(PS2) Nödvändigt med den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag klantade mig med BP Patrioten glömde ta den.........aooch... ...och ändå sparade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts