Siana Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Saken är den att jag och okka aldrig riktigt får igång arbetet, eftersom okka verkar ha fullt upp hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Saken är den att jag och okka aldrig riktigt får igång arbetet, eftersom okka verkar ha fullt upp hela tiden. Boo-fuckin'-hoo. Äh, stena mig. "THEY STONE YOU WHEN YA'..." *okka - denna gång utan marängklänning - tar sitt pick och pack och börjar promenera längst järnvägen...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Boo-fuckin'-hoo. Äh, stena mig. "THEY STONE YOU WHEN YA'..." *okka - denna gång utan marängklänning - tar sitt pick och pack och börjar promenera längst järnvägen...* Granit i skallen på dig, hiarr! Ser du inte att forumiterna blir ledsna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Granit i skallen på dig, hiarr! Ser du inte att forumiterna blir ledsna?! *...okka fortsätter vissla på sin melodi med en bekymmerslösblick. Han tar på sig sina pilotglasögon och kameran sveper över honom a la Jack IS Back!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Cool berättelse....men ni måste ju fortsätta med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Cool berättelse....men ni måste ju fortsätta med den... Tyvärr, jag är för lik Jakob Hellman för att kunna fortsätta. En berättelse [i hans fall: skiva] som blir svinhyllad, jättekritikerrosad och älskad. Sen: kaputt, skrivkramp, gör ingenting igen. Hrm, vars lade jag den där marängklänningen..? *Biter mig i läppen, sådär sött* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Du är ju för skön. Och, in case you didn't know har du nu skrivit på ett icke- existerande kontrakt. Bwhahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Du är ju för skön. Och, in case you didn't know har du nu skrivit på ett icke- existerande kontrakt. Bwhahah. DON'T...COME..NEAR...ME!!!!! *Börjar kasta, öhm, saxar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts