gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När kommer nästa del ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När kommer nästa del ? Öhm... ... *Springer iväg och gömmer mig bakom min vinylspelare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Öhm... ... *Springer iväg och gömmer mig bakom min vinylspelare* Finns det plats för mig också? Nej du, min bror, vi får ta oss samman och knyppla ihop del två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Finns det plats för mig också? Nej du, min bror, vi får ta oss samman och knyppla ihop del två! Sch, våra familjeband war menade att wara en hemlis... Ja, medvetna dubbelven. Dubbelven? Mjo. Talspråk. Jag såg nämligen en (halv) film idag med subtitels på talspråk. Tänka sej! Jo, just så. Sej, dig, mig. Usch. Nåväl - en ihopsnickring av del två behövs nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Sch, våra familjeband war menade att wara en hemlis... Ja, medvetna dubbelven. Dubbelven? Mjo. Talspråk. Jag såg nämligen en (halv) film idag med subtitels på talspråk. Tänka sej! Jo, just så. Sej, dig, mig. Usch. Nåväl - en ihopsnickring av del två behövs nog. Ok okka, inte ens jag ser vad du skriver. pKz har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Ok okka, inte ens jag ser vad du skriver. pKz har rätt... Haha, äh, det var väl bara ett fuckat inlägg, inte svårläst. Jag menar; läser man det bara rätt så - det var ju inte någon namedropping av obskyra, triviala filmdetaljer och ältande av Bowies inspirationskällor eller nått.. ...dock nu. Fuck. Ursäkta. Redigerad 10 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ni kan möjligtvis inte trycka in mig i del två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Insinuationer och böner om att vara med i del två är bara idiotiskt och kan leda till självimplodering. Passa er! Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Drar upp och dammar av denna tråd nu då, för att fråga om det verkligen blev en del två som ni inte släppte? Kommer ni fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Drar upp och dammar av denna tråd nu då, för att fråga om det verkligen blev en del två som ni inte släppte? Kommer ni fortsätta? Jag tror inte det eftersom Siana har en förmåga att påbörja saker och inte avsluta dom Redigerad 9 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag tror inte det eftersom Siana har en förmåga att påbörja saker och inte avsluta dom Jo, tyvärr är det väl så. Jag är duktig på initiativ, men har aldrig orken att fullfölja dem. Men The City in Shatter blev jag nöjd med, så det vore sorgligt att inte fortsätta. Jag skriver till okka, få se vad pojken säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Palla läsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Palla läsa... Men palla att du kommenterar då? Gillar du inte det så skit i att läsa... Jösses... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Men palla att du kommenterar då? Gillar du inte det så skit i att läsa... Jösses... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Men palla att du kommenterar då? Gillar du inte det så skit i att läsa... Jösses... Jag vet inte om jag gillar det, jag pallade inte att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Drar upp och dammar av denna tråd nu då, för att fråga om det verkligen blev en del två som ni inte släppte? Kommer ni fortsätta? Öhm, ser ni den inte? Del två är ju där. Just där, kolla, lite närmre; just....dä..nämen...ser ni den inte? Där bakom, där...där står den ju...va? *Snabbt - utnyttjandes av den förvirring som nu har uppstått - lägger jag benen på ryggen och springer i min marängklänning, upp i mitt torn, låser dörren till mitt snibb-rum för att sedan blockera den med gamla byråer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Eh, vad okka försöker framföra, och som vi båda kommit överens om är att vi börjar arbeta med del 2 på söndag. Tally- freakin'- hoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Eh, vad okka försöker framföra, och som vi båda kommit överens om är att vi börjar arbeta med del 2 på söndag. Tally- freakin'- hoo. Kollar gråtandes - tårarna samlas i en pöl nedanför marängklänningen - upp på fadersgestalten Siana, som skrockar tröstande och smeker mitt guldlockiga hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Eh, vad okka försöker framföra, och som vi båda kommit överens om är att vi börjar arbeta med del 2 på söndag. Tally- freakin'- hoo. Arbetet är i full gång, gissar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Arbetet är i full gång, gissar jag? Öhrm... *Letar förgäves efter min marängklänning...* Redigerad 16 mars, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts