Jump to content

The City in Shatter

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns det plats för mig också? (w00t)

Nej du, min bror, vi får ta oss samman och knyppla ihop del två!

Sch, våra familjeband war menade att wara en hemlis...

Ja, medvetna dubbelven. Dubbelven? Mjo. Talspråk. Jag såg nämligen en (halv) film idag med subtitels på talspråk. Tänka sej!

Jo, just så. Sej, dig, mig.

Usch.

Nåväl - en ihopsnickring av del två behövs nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sch, våra familjeband war menade att wara en hemlis...

Ja, medvetna dubbelven. Dubbelven? Mjo. Talspråk. Jag såg nämligen en (halv) film idag med subtitels på talspråk. Tänka sej!

Jo, just så. Sej, dig, mig.

Usch.

Nåväl - en ihopsnickring av del två behövs nog.

Ok okka, inte ens jag ser vad du skriver. pKz har rätt...

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok okka, inte ens jag ser vad du skriver. pKz har rätt...

(w00t)

Haha, äh, det var väl bara ett fuckat inlägg, inte svårläst. Jag menar; läser man det bara rätt så - det var ju inte någon namedropping av obskyra, triviala filmdetaljer och ältande av Bowies inspirationskällor eller nått..

...dock nu. Fuck. Ursäkta.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Drar upp och dammar av denna tråd nu då, för att fråga om det verkligen blev en del två som ni inte släppte? Kommer ni fortsätta?

Jag tror inte det eftersom Siana har en förmåga att påbörja saker och inte avsluta dom :)

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det eftersom Siana har en förmåga att påbörja saker och inte avsluta dom :)

Jo, tyvärr är det väl så. Jag är duktig på initiativ, men har aldrig orken att fullfölja dem. Men The City in Shatter blev jag nöjd med, så det vore sorgligt att inte fortsätta. Jag skriver till okka, få se vad pojken säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar upp och dammar av denna tråd nu då, för att fråga om det verkligen blev en del två som ni inte släppte? Kommer ni fortsätta?

Öhm, ser ni den inte? Del två är ju där. Just där, kolla, lite närmre; just....dä..nämen...ser ni den inte? Där bakom, där...där står den ju...va?

*Snabbt - utnyttjandes av den förvirring som nu har uppstått - lägger jag benen på ryggen och springer i min marängklänning, upp i mitt torn, låser dörren till mitt snibb-rum för att sedan blockera den med gamla byråer*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, vad okka försöker framföra, och som vi båda kommit överens om är att vi börjar arbeta med del 2 på söndag. Tally- freakin'- hoo.

Kollar gråtandes - tårarna samlas i en pöl nedanför marängklänningen - upp på fadersgestalten Siana, som skrockar tröstande och smeker mitt guldlockiga hår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor