gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Kan ni inte skriva länken så att man får kolla hur det ser ut. Jag tycker att det är roligare att läsa än att skriva och sånt. EDIT : Arrgh dubbelpost Redigerad 22 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Det är främst i detta verk som okkas rykte som profet grundar sig" - The Times Jävla skvallerblaska. Det är alltid en massa kupper, chocker och dokusåpastjärnor och gud vet vad. Tvi. "Vännernas egna ord om den påstådde profeten - Okka har stulit sina profetior." - Chicago Tribune "Påven i chocktillstånd efter chockbeskedet om att kuppmakaren och tillika dokusåpastjärnan Okka inte är någon profet." - Okänd kvällstidning "Det är en stor sammansvärjning mot mig som person. Jag blir faktiskt jätteledsen." - Okka "Jag tror stenhårt på Okka. Faktum är att jag tror på honom så hårt att jag gladeligen skulle låna ut 20 miljoner till honom." - Robert Aschberg "Vad har det här med kriminologi att göra?" - Leif G.W. Persson "Vem?" - Linda Rosing --- Jag vet inte vad jag håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Mycket trevligt och intressant. Jag har alltid velat vara en arrogant jetsetter.. (Hint, hint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nu vet jag inte om de andra samtycker, men bara för att jag är så godhjärtad ger jag ut länkadressen. Ni får gärna göra ett försök att rollspela, om ni vill, men vi vill helt enkelt inte förstöra stämningen, så dåliga rollspelare kommer att bli bannade. http://www.desolationrow.sajt.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Måste säga att ni skriver väldigt bra, killar. Mer dialog skulle inte skada dock (själv överanvänder jag dialog när jag skriver...). Coola bilder med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Måste säga att ni skriver väldigt bra, killar. Mer dialog skulle inte skada dock (själv överanvänder jag dialog när jag skriver...). Coola bilder med! Det brukar inte vara så mycket dialog i inledningen. Men du har rätt, lite till kanske inte skulle skada. Men detta är bistra, kalla män. Såna pratar inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fint forum jag reggade mig som "Anton Calzone" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har alltid sett mig själv lite som en gangster med långrock, hatt och tuffa solbrillor. och kanske med ett avsågat hagel gevär innan för rocken (hint ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det brukar inte vara så mycket dialog i inledningen. Men du har rätt, lite till kanske inte skulle skada. Men detta är bistra, kalla män. Såna pratar inte så mycket. True, true. Men som sagt: detta var endast en inledande prolog. Snart kommer vassa punchlines över en kopp kaffe, kristologiska reflektioner, monologer framför speglar och uttjatade dramaklychor. Heho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Måste säga att ni skriver väldigt bra, killar. Mer dialog skulle inte skada dock (själv överanvänder jag dialog när jag skriver...). Coola bilder med! Jepp, överanvänder också dialoger i mina berättelser. Brukar sluta med 20 sidor när man ska skriva 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hohoho. Det var verkligen bra skrivet. Påminner en del om Sin City tycker jag och visst, inget fel med det. Ska bli riktigt intressant att se nästa del förhoppningsvis med fler karaktärer idiverse scenarion. Nudge nudge, say no more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hohoho. Det var verkligen bra skrivet. Påminner en del om Sin City tycker jag och visst, inget fel med det. Ska bli riktigt intressant att se nästa del förhoppningsvis med fler karaktärer idiverse scenarion. Nudge nudge, say no more. Oui. Vi hade från början inte Sin City i åtanke, men vi insåg att det blev ganska likt, så vi drog några paraleller med Sin City. Så det kan gå. Oi, oi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 "Vem?" - Linda Rosing Hehe . Tyckte det var en trevlig berättelse. Det var bara en liiten, liten Kebab som skanades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Väldigt väldigt bra skrivet. Väntar spänt på nästa del. För övrigt tycker jag att det är pinsamt att alla ska lägga in små "hints" och liknande om att dom vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Oui. Vi hade från början inte Sin City i åtanke, men vi insåg att det blev ganska likt, så vi drog några paraleller med Sin City. Så det kan gå. Oi, oi. Bra, då väntar jag mig att få läsa om scenen där Crice skär armar och ben av KalleR (inget illa menat) och sedan kallar på den blodtörstiga Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag skulle gärna läsa att någon blev torterad av en gangsterboss Bara lite tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Håller ni på med en ny del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vi har inte börjat än. Det blir för tjockt att skriva på vardagar, för min del börjar jag helst till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Bump'd! När kommer den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Bump'd! När kommer den nya? Vet inte. Har sorgligt nog inte blivit av denna helgen, men vi kanske kan göra åtminstone lite progress idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts