cheva_lover Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag och Saleen här på forumet har gjort en liten Drift film. Längd:2:31 (OBS! jag nickar "Chippen" i filmen!) Kritik mottages gärna Filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kom igen! 18 views å inte en enda kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det är för att alla vet att den inte kommer att vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ingen höjdarfilm tyvärr. Ni behöver träna på att hålla driften lite längre, se till att få lite goa returkast och fortsätt ligga på bredden på rakan... och så förstog jag inte varför ni tog med en hel del klipp där ni går rakt ut i gräset efter kurvan. Inte så snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är våran första, gjorde filmen på nåra timmar i sommras... spelar inte inte längre, råkade ju köpa WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts