GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Connor och Murphy MacManus, i "Boondock saints" -The fag man -The what? -Umm the fat man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Chihiro i Spirited Away är väl ingen favorit, men bara för söt. Favorisera ska vi inte göra, ni får nöja er med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas The Dude, The Big Lebowski Connor MacManus och Murphy MacManus, The Boondock Saints Ja, stort Håller med till 100%! på alla tre. Fyra då.. Redigerad 11 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) STOR BOKSTAV Efter att ha sett Undergången för inte så länge sedan blev jag relativt kär i Bruno Ganz prestation som Hitler i filmen. Adolf Hitler har jag annars svårt att ge gott tycke för, men i den här filmen gestaltas han galant och lyfter fram ett äckelstort intresse hos mig. Otherwise kan den nämnda diktatorn äta utdaterade kalaspuffar. En annan goding inom filmen är exempelvis Don Vito Corleone i Gudfadern. Puss på honom. Yoda rockar rätt fräckt också. Redigerad 11 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Efter att ha sett Undergången för inte så länge sedan blev jag relativt kär i Bruno Ganz prestation som Hitler i filmen. Adolf Hitler har jag annars svårt att ge gott tycke för, men i den här filmen gestaltas han galant och lyfter fram ett äckelstort intresse hos mig. Otherwise kan den nämnda diktatorn äta utdaterade kalaspuffar. Ah, det var onekligen en bra skådespelarprestation. Dock inte en favoritkaraktär, nej! Tihi. Annan favoritskådespelarprestation: Peter Lorre i M. Resten av skådespelarensamblen är även den finemang. Och för att inte ens gå in på alla fina saker de röker! Ojoj! I ett flertal scener så ser man inte skådespelarna pga. all rök som far runt från deras gigantiska rökverk, heho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Carl Gustav Gilbert Hamilton är en väldigt bra karäktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Huligan ledaren i Eurotrip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ah, det var onekligen en bra skådespelarprestation. Dock inte en favoritkaraktär, nej! Tihi. Mjo, det har du rätt i. Prestationen slår högt fasten karaktären spottar en rakt i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Connor och Murphy MacManus, i "Boondock saints" Håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Solklart Steven Segal i alla sina filmer, då han alltid dödar minst 100 personer helt själv! Chuck Norris sopar mattan med Segal. "It takes 20 minutes for Chuck Norris to watch 60 minutes" T: Lloyd i Dum & Dummare (Carrey ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 "It takes 20 minutes for Chuck Norris to watch 60 minutes" Hahaha fan va najs citat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Dunderklumpen Redigerad 15 februari, 2006 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Helt klart Napoleon Dynamite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Film och film... huvudkaraktären i Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Robert.G ? Hoho. Han är rolig. Thomas Ian Griffith är också bra även om jag bara har sett en film med han, well det blev min favorit film. Sen Al Pacino såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Flynn och hans kompisar i Tron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om anime räknas är det lungt Aburame Shino från Naruto Men annars så är det väl nästan Gimli från sagan om ringen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Film och film... huvudkaraktären i Prison Break. Nej, dem bästa i PB e ju T-bag och Nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Sawyer i LOST är ganska cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 BTW, här är Napoleon Dynamite som jag nämde tidigare i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts