asshumla Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar. Try it ! @Grim: Är inte det i Land of the Dead ? jag har för mig det ! "Sieg Heil !" citerar en gammal gubbe som bor på ett ålderdomshem nära där jag bor ! Den gubben påstås vara släkt med hitler ! Puttade undan hans rullator en gång för att han sa "Jävla inandrare !" åt mig o körde in i mig med rullatorn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Try it ! @Grim: Är inte det i Land of the Dead ? jag har för mig det ! "Sieg Heil !" citerar en gammal gubbe som bor på ett ålderdomshem nära där jag bor ! Den gubben påstås vara släkt med hitler ! Puttade undan hans rullator en gång för att han sa "Jävla inandrare !" åt mig o körde in i mig med rullatorn ! Btw: Asshumla är du... huligan? För att du hade hobbyfighter i signaturen innan ? OnTopic: After i kicked youre as. Im gonna fuck it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Bakom varje man finns en liten bög I disagree. Vet inte varför jag postade denna.. Halvsjukt. Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Btw: Asshumla är du... huligan? För att du hade hobbyfighter i signaturen innan ? OnTopic: After i kicked youre as. Im gonna fuck it! Nej, jag är en som hatar folk som hotar andra som är nära och kära(och när dom hotar mig !) så då buntar jag ihop dom, 1 slag på käften o dom ska åka i backen, det gör dom för mig ! EDIT: Citatet: "NI val bosiga pojkal igål !" Ett citat från nån chines/japan en dag efter vi hade varit där o skjutit raketer ! Redigerad 28 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 ''Hödöh, de du säg å det katta skit he lägg 'jah till samma hög'' Okej. Jag pratar inte så då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nej, jag är en som hatar folk som hotar andra som är nära och kära(och när dom hotar mig !) så då buntar jag ihop dom, 1 slag på käften o dom ska åka i backen, det gör dom för mig ! Onej. Jag blir så rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ehh, vafan är det med dig ? Berättade bara hur det brukar gå till... Skärp dig förfan, det ska vara ontopic nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "In the warrior's code there's no surrender. Though his body says stop, his spirit cries never." lätt bästa jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar. Offtopic som fan: Men inte har du en Gasp väska och åkte xtåget till gävle för 2 veckor sedan? Eller om det var förra lördagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "Life is balance". Vet ej vem som sagt det men det låter utmärkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Offtopic som fan: Men inte har du en Gasp väska och åkte xtåget till gävle för 2 veckor sedan? Eller om det var förra lördagen? Var det inte, nej. Du blev nerslagen av fel person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Var det inte, nej. Du blev nerslagen av fel person. Jag blev inte nerslagen =) Bara tyckte att han var lik dig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag blev inte nerslagen =) Bara tyckte att han var lik dig =P Heahea, nope. Det var inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Heahea, nope. Det var inte jag. Okej då vet jag =) hihi buspöjk =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 I am at two with nature. - Woody Allen Läste det nyss. Skönt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Lite Fear And Loathing-citat är ju aldig fel, Duke är mannen i min signatur: Raoul Duke: I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Samoan. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced? Hitchhiker: Hell no. Raoul Duke: I didn't think so. Because in spite of his race, this man is very valuable to me. Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? Hitchhiker: No. Raoul Duke: How 'bout some ether? Hitchhiker: What? Raoul Duke: Never mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Citat ur svensk ordbok från 1903- Negern - Människoliknande apa som bor i Afrika i gräshyddor. När han är glad spelar han på trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Citat ur svensk ordbok från 1903- Negern - Människoliknande apa som bor i Afrika i gräshyddor. När han är glad spelar han på trummor. HAHHA ere sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Citat ur svensk ordbok från 1903- Negern - Människoliknande apa som bor i Afrika i gräshyddor. När han är glad spelar han på trummor. HOHOHOHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Citat ur svensk ordbok från 1903- Negern - Människoliknande apa som bor i Afrika i gräshyddor. När han är glad spelar han på trummor. Haha. I min tyska bok stog det fast på tyska: Negern kan man lätt känna igen för dom är svart =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts