Explosiv Anka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ehh, du är hjärndöd... Du käftar med fel person, kom till torget i skellefteå så gör vi upp ! COMON BARA !!!! "Nä nu jäv...men va i helvete, vad va de där !" Vänta så ska jag hämta min "Du är tyff som fan" stämpel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Ah, vilket lyckat party. Buffé!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 "Ah, vilket lyckat party. Buffé!" Är det inte du som sa det? Skriver ett citat ifrån dowie... Han skrev i tråden om skämtet om vad man ska göra för att hålla barn bort från våldet i San andreas: jag har spelat spel enda sen Pacmans dagar och inte är jag besatt av att käka upp en massa spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ehh, du är hjärndöd... Du käftar med fel person, kom till torget i skellefteå så gör vi upp ! COMON BARA !!!! "Nä nu jäv...men va i helvete, vad va de där !" 2 strong 4 u, nej tack nub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Den enda som är kapabel att göra ett skönt citat utefeter alla dess regler är enligt mig Liam Gallahger, lite av en förebild för mig On God: "If a guy suddenly appears before me with a big beard and locks and all that caper and performed some f***ing miracle, and then said to me, 'Liam, I am God' I'd say, 'Fair enough, it's a fair cop. I didn't believe in you but fair play, you've got me.' But until that day comes he can f*** right off." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Liam är kung när det gäller citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Som sagt förut: There's three things I love about Rock 'N Roll. To rock, lick pussy and fuck http://www.crashdiet.org/layout/band_sweet.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Tjenare, det är jag som är Micke Persbrandt - Micke Persbrandt Jag kan göra vad jag vill! Jag är Micke Persbrandt - Micke Persbrandt Du önskar att du vore Micke Persbrandt inte sant? - Micke Persbrandt Pang på korvtjorren liksom - Micke Persbrandt Langa fram rökbiten ditt gamla horsar-poch - Micke Persbrandt Vad fan glor du på? - Micke Persbrandt Hallååå mommo - Micke Persbrandt Jag är världens största snortare - Micke Persbrandt Vaddå? Tror du att det är julafton eller? Ditt jävla poch! - Micke Persbrandt Slutsats: Micke Persbrandt = kungen. Redigerad 25 januari, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det inte du som sa det? Skriver ett citat ifrån dowie... Han skrev i tråden om skämtet om vad man ska göra för att hålla barn bort från våldet i San andreas: jag har spelat spel enda sen Pacmans dagar och inte är jag besatt av att käka upp en massa spöken Näj, det förekommer i remix-låten "Stig in och ta en cocktail - The Kent Finell Super mix" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kommer inte ihåg vem som sa det men jag använder det allt för ofta "Youre so ugly you make blind kids cry" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det finns bara ett enda jävla bra citat och det kommer från Conan O'Brien i Late Night With Conan O'Brien när han ska härma Jay Leno innan sketchen Actual Items: - Heeey, take a look at these Man garvar alltid lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Magnus Uggla (1979) - http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/ugglacitat.JPG Ett till (MetoC7) - "Jag va bara 9 år då och lite liten så då bestämde jag mig för att ha ett barnsligt namn men igentligen vill jag heta kaninen karlson long ben mad.gif kan jag ändra eller" Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Dawn of the dead 2004 "How about you get a tall glass of shut the fuck up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 South park Cartman: Kyle I'm sorry for all the times a called you a jew Kyle: But I'm a jew Cartman: Don't be so hard on yourself Lite antisemitiskt men kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Homer till lisa: Homer: Feer är bara påhittade.. Som troll, spöken och eskimåer. Men klassikern.. A woman is more lika a beer. They tast good, they look good, you have to step over your own mother just too get one *han dricker upp ölen* But you can´t stop at once, you wanna drink another woman *drar ut stolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 2 strong 4 u, nej tack nub Du är liten o klen din jävel, du har säkert aldrig ens slagit ngn, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! Citat från StellHell's gamla signatur "Om IQ mättes i skäggväxt skulle en get vara professor !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du är liten o klen din jävel, du har säkert aldrig ens slagit ngn, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! Citat från StellHell's gamla signatur "Om IQ mättes i skäggväxt skulle en get vara professor !" Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "musik ska göra så man får huvudvärk och inte så man somnar"-nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har inte heller slagigt någon. Jag tränar endå. Jag kan banka på dig om du vill. Du kan få ta min oskuld i knytnävar. Pohowned . OT : Här luktar det inte hallontårta.. -Min polare's farsa's chef kom in på kontoret efter, ja jag tror ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Bättre lite skit I hörnen en ett rent helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts