asshumla Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Hej, tänkte att här postar vi citat vi gillar, t.ex. sköna/roliga/klockrena eller bara sånna ni gillar helt enkelt ! Det bästa jag kunde komma på nu va "Men låt loppsäckarna jucka !" EDIT: La den i denna o Musik, Film & grafik, för att ni kan göra bilder med citatet också, plus att citatet får komma från film och musik ! ^^ Redigerad 22 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Jag och min flickvän hade sex, hon red mig. Jag viskar lite sakta i hennes öra "Jag har AIDS" och försöker hålla fast henne. Jag klarade mig i 2 sekunder" Kille på Fragbite. Så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Jag och min flickvän hade sex, hon red mig. Jag viskar lite sakta i hennes öra "Jag har AIDS" och försöker hålla fast henne. Jag klarade mig i 2 sekunder" Kille på Fragbite. Så jävla skön. Liten bokstav. h0h0, pKz, klart den va skön, dom flesta tjejer är väll sköna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ett citat från Göran Zacrison... En golfkommentator om ni inte vet vem det är: Den här putten är ifrån ett sådant avstånd så antligen missar han eller så sätter han den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Varför inte skriva HÄR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "I'm about dollars who the fuck is 50 cent" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) För att man kan göra "GRAFIK" med citaten pucko ! "Jag är inte dum, jag är allmänt korkad !" EDIT: fixade stavfel... Redigerad 22 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Jag är inte dum i huvet, jag har bara otu när jag tänker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 För att man kan göra "GRAFIK" med citaten pucko ! "Jag är inte dum, jag är allmänt korkad !" EDIT: fixade stavfel... Det kan man göra i den tråden också. förresten passade citatet perfekt in på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 John Lennon - Det är märkligt hur lågt man måste sjunka för att bli hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 John Lennon - Det är märkligt hur lågt man måste sjunka för att bli hög Hm, jag som trodde att han såg sitt intag av LSD som något vackert och konstnärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Den är inte lång, men den är jävligt smal iallafall ska du veta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 förresten passade citatet perfekt in på dig. Nämen, o vad glada vi var idag då. Nu drar vi till tivoli! Wiiee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 ´Sen kalla farsan tysken för "Liftwaffe"´ "Hur kan de vara så kaksiga när de har förlorat 2 världskrig" Ifrån Sällskapsresan Snowroller när farsan spöar tysken i liftkön och bryter benet på kuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det kan man göra i den tråden också. förresten passade citatet perfekt in på dig. Ehh, du är hjärndöd... Du käftar med fel person, kom till torget i skellefteå så gör vi upp ! COMON BARA !!!! "Nä nu jäv...men va i helvete, vad va de där !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ehh, du är hjärndöd... Du käftar med fel person, kom till torget i skellefteå så gör vi upp ! COMON BARA !!!! "Nä nu jäv...men va i helvete, vad va de där !" Skellefteå en jävla bondstad, skulle inte tro det Kom till stockholm istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Tvi tvi tvi" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Så underbart! den bara gled in! ~Hanna Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Nu jävlar ska vi sova i hörn!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts