HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Varför får jag mitt 'kunde inte hitta ...dll blabla'? Är det för att det är .. 'köpt'? Har det på PS2 och vill inte köpa samma spel två gånger =/ Du kan ha råkat välja fel mapp vid installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nope - har installerat om 7 gånger nu. Funkar inte. SA funkar bra i Singelplayer - det är MTA som hakas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Varför får jag mitt 'kunde inte hitta ...dll blabla'? Är det för att det är .. 'köpt'? Har det på PS2 och vill inte köpa samma spel två gånger =/ Jag har "köpt" spelet, och det funkar perfekt... MTA funkar också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Någon som är med och lirar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag kommer inte in på den här servern. Client Verification failed står det. Edit: När jag har spelat en stund på vissa andra servrar så blir det konstiga färger på skärmen och allt blir suddigt. Vad är felet? Om det händer igen postar jag en screen. Redigerad 25 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Fan vad kul det var när vi spelade nyss, även fast jag vann hela tiden ungefär. Fast det var ju ganska behagligt att göra det med. Får man fråga varför man blir kickad av konsollen för fuskande när man inte har gjort något fel alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Fan vad kul det var när vi spelade nyss, även fast jag vann hela tiden ungefär. Fast det var ju ganska behagligt att göra det med. Får man fråga varför man blir kickad av konsollen för fuskande när man inte har gjort något fel alls? För att du inte gav konsollen några kex. Antagligen bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 För att du inte gav konsollen några kex. Antagligen bugg? Jag hatar buggar, buggar ska fan inte få kex heller. Det var skoj att spela med dig, vi lirar något imorgon med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag hatar buggar, buggar ska fan inte få kex heller. Det var skoj att spela med dig, vi lirar något imorgon med? Absolut ... Dessutom, min msn adress är verkligen ... det jag sa. Redigerad 26 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kan ochså va me å spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nån som vet om man kan spela MTA med modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det går antagligen, men det blir hög ping, och du kommer troligtvis lagga fram när andra kollar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Nån som vet om man kan spela MTA med modem? Kommer gå segt, dessutom lär du sabba för andra om du hackar fram. ^^ Oops, såg inte Cortez inlägg. Redigerad 26 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Någon som vill spela? 213.114.197.230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Någon som vill spela? 213.114.197.230 Kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Det går antagligen, men det blir hög ping, och du kommer troligtvis lagga fram när andra kollar på dig. Okey har än inte prövat omjag kan spela det med modem för jag får inte igång det. Först kommer ni vet den filmen och det i början, sen när menyn ska komma blir det blått... måste ju blit nåt fel. Mitt gta är 100% orginal, tror jag. EDIT: Nån som kan skicka eller vet vart man kan få tag på handling.cfg Redigerad 27 januari, 2006 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Okey har än inte prövat omjag kan spela det med modem för jag får inte igång det. Först kommer ni vet den filmen och det i början, sen när menyn ska komma blir det blått... måste ju blit nåt fel. Mitt gta är 100% orginal, tror jag. EDIT: Nån som kan skicka eller vet vart man kan få tag på handling.cfg Här handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) En som kommer vara uppe för det mesta: gtasajtenmta.mine.nu <------- min server eller 85.226.48.157 EDIT: Wtf? Nu vägrar den funka. Får fixa sen, är så sugen på att spela nu Redigerad 28 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts