BigBear Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Fy fan va de äger, kört på en 16-pers-server i 3-4 timmar. Aha, och nu har gtasajtens kommit upp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Kommer imorrn, om jag inte sagt det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Blir skitsugen på att spela nu. Funkar det om man har hittat spelet i hamnen? Köpte PS2- versionen och orkade inte betala för samma spel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Riktigt roligt spel. Spelat nästan nonstop sen efter skolan med avbrott för äta, gå ut med hunden, Simpsons, och halva Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Blir skitsugen på att spela nu. Funkar det om man har hittat spelet i hamnen? Köpte PS2- versionen och orkade inte betala för samma spel igen. " Köp " spelet till PC då Redigerad 24 januari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Blir skitsugen på att spela nu. Funkar det om man har hittat spelet i hamnen? Köpte PS2- versionen och orkade inte betala för samma spel igen. Beror på vilken version av San Andreas det är, det fungerade inte för mig. Håller på att fixa det nu, dock. Så det blir nog MTA för mig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad heter GTAsajtens server? Om den har lösen, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad heter GTAsajtens server? Om den har lösen, vad är det? Gtamods.com:22003 inget lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 GTAsajten är inte listad (vi vill inte ha in icke-svensktalande personer). Du kan dock ansluta med quick connect till mta.gtasajten.com:22003. Om någon har skapat nån rolig extrabana så skicka in! OBS! Måste vara rolig, kort eller speciell. Vanliga 3-5 minutersrace har vi redan gott om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Får upp: Connecting... Error sending report! (Parsing response failed) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Får upp: Connecting... Error sending report! (Parsing response failed) Fick upp samma sak när jag installerade det. Men har fipplat lite och ska se om det fungerar nu. Fungerar för mig nu, testa att göra en ny sparfil och ta bort eller gör backup på dom gamla. Det fungerade för mig. Redigerad 24 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Och hur löser jag det? Enklaste sättet vore att be nån på MSN om filen, Testa installera om det annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Banorna var ju helt jävla misshandlade på gtasajtens server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Kan man köra med Peds inne på servarna? Eller lana på något sätt så man inte är ensamma? Edit: kan man bara köra race? :S Redigerad 24 januari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kan man köra med Peds inne på servarna? Eller lana på något sätt så man inte är ensamma? Edit: kan man bara köra race? :S Bara race , de e inge peds , alla ser lika dana ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kan man köra med Peds inne på servarna? Eller lana på något sätt så man inte är ensamma? Edit: kan man bara köra race? :S Bara race och freeroam ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Fan vad kul det var nu, utom att Deltonator och myg0t förstörde lite. Men man kunde ju räkna med att det skulle finnas några sånna där också så. Jag längtar tills det kommer ut en ny version och man kan använda vapen osv. Redigerad 24 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Fan vad kul det var nu, utom att Deltonator och myg0t förstörde lite. Men man kunde ju räkna med att det skulle finnas några sånna där också så. Jag längtar tills det kommer ut en ny version och man kan använda vapen osv. Det längtar ju alla till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Varför får jag mitt 'kunde inte hitta ...dll blabla'? Är det för att det är .. 'köpt'? Har det på PS2 och vill inte köpa samma spel två gånger =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Varför får jag mitt 'kunde inte hitta ...dll blabla'? Är det för att det är .. 'köpt'? Har det på PS2 och vill inte köpa samma spel två gånger =/ Jag har också 'köpt' det men det funkar ändå. Jävlar vad kul det var! Men vi var bara 3 pers. Ska lira på en större server imorn. Redigerad 24 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts