Tossie Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Fan Jag som precis gick in i servern In igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 In igen!! Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Fan Jag som precis gick in i servern Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Spelade igår, asroligt. Träffade på Ronin, ZlipP och nån annan som inte hade sitt riktiga nick. Redigerad 23 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) In igen!! Vafan tossie, Jag tog upp den där jävla consolen på nått sätt och fick inte bort den :"> Ska vi joina igen el? Redigerad 23 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vilken server? 213.114.197.230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag kommer inte in på GTAsajtens server sen så har jag också Client Verification problem igen.... *fan*. Jag ska se om jag kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag kommer inte in på GTAsajtens server sen så har jag också Client Verification problem igen.... *fan*. Jag ska se om jag kan fixa det. GTAsajten´s e ju typ nere just nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 GTAsajten´s e ju typ nere just nu.... Men lönt att ha en server om man ska ha den typ hela tiden nere.. Kan vi inte ha en server som är uppe iallafall en viss tid?... kanske vi kan göra nån schema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nu har jag fått ner det, jag gick o la mig igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men lönt att ha en server om man ska ha den typ hela tiden nere.. Kan vi inte ha en server som är uppe iallafall en viss tid?... kanske vi kan göra nån schema De e inte lönt ha servern uppe hela tiden, tror Hultan fixar me servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Blev lite fel med IP-adresserna. Servern finns uppe på adressen gtamods.com:22003 (och snart på mta.gtasajten.com:22003). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Blev lite fel med IP-adresserna. Servern finns uppe på adressen gtamods.com:22003 (och snart på mta.gtasajten.com:22003). Gött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Kommer in på gtasajtens efter Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Blev lite fel med IP-adresserna. Servern finns uppe på adressen gtamods.com:22003 (och snart på mta.gtasajten.com:22003). Fixa nån stats i SA forumet en tråd som är låst å pinnad , här e våra IPS till MTA:SA ... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Kan man spela MTA:SA med ett crackat San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Nu håller jag på att installera .. ser fram emot att köra ikväll. Garr, vadå 'couldn't find ...dll bla bla bla' ?? Redigerad 23 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nu håller jag på att installera .. ser fram emot att köra ikväll. Garr, vadå 'couldn't find ...dll bla bla bla' ?? Gissar att du inte kunde hitta vorbisFile.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Gissar att du inte kunde hitta vorbisFile.dll Och hur löser jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Haha, fan vad kul det var, har spelat nästan 2h Vi var som mest bara 6 stycken men nästan över 4 spelare hela tiden. Fast det var nog rätt lagom ändå, kul var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts