Erikthe182 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det funkar om du har ett San andreas 1.00 spelar ingen roll om de är köpt eller inte, tror jag iaf. jag har ett köpt funkar fint. Jamen asså, om man inte har den överhuvudt taget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kan inte hitta något fel och har varken verktyg eller felmeddelande för att hitta problemet. Så jag får nog ge mig tills imorgon förmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Så j***a äg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jamen asså, om man inte har den överhuvudt taget ? Du måste ha ett ex av Gta san andreas för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Spelar det någon roll om man har San andreas 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Spelar det någon roll om man har San andreas 2.0? Tror inte 2,0 funkar... eftersom man inte kan modda eller "importera" savegames till den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Han skrev samma minut som du.. du hade nog inte postat när han tryckte på add reply. Exakt... Hann aldrig märka av det! Tack Glockalnet! Redigerad 23 januari, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nu är de så att jag har installerat om GTA SA , intallera MTA men varför stängs det av efter kanske 1 min på en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jaha, det fungerade inte för mig då. Men jag ska försöka igen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Hmm. Jag har testat MTA SA idag. Och den funkar fint. Jag hade lite problem med Client Verifiyng men det fixade sig. Jag har inte stött på några lag. Grafiken är den samma . Jag är väldigt glad att det tar 2 sekunder för att connecta vilket är väldigt bra. Hoppas någon kan fixa en Server för oss GTAsajtare EDIT: såg nu precis servern: gtasajten.com:22003 Redigerad 23 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Exakt... Hann aldrig märka av det! Tack Glockalnet! Np Nån som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 De laggar skit , e de pass på GTAsajten servers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 De laggar skit , e de pass på GTAsajten servers? För mig laggar det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 För mig laggar det inget Ok , ska spela de snart... har redan spelat de imorse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 È inte så haj på MTA. Kan man inte springa runt fritt i hela San Andreas som i single player? Eller måste man köra tävlingar och sånt crap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) È inte så haj på MTA. Kan man inte springa runt fritt i hela San Andreas som i single player? Eller måste man köra tävlingar och sånt crap? Jag kör race bara. Redigerad 23 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Någon som vill spela? In på 213.114.197.230 port: 22003 Redigerad 23 januari, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 È inte så haj på MTA. Kan man inte springa runt fritt i hela San Andreas som i single player? Eller måste man köra tävlingar och sånt crap? De e bara tävlingar ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 De e bara tävlingar ;/ Ha! fan va' sämst! Inget å ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Någon som vill spela? In på 213.114.197.230 port: 22003 Fan Jag som precis gick in i servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts