FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag länkade ju till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Orka 22kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Jag länkade ju till det... Han skrev samma minut som du.. du hade nog inte postat när han tryckte på add reply. Redigerad 22 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 4.26mb?? låter litet... hur stort är erat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 GTAsajtens server finns uppe på gtasajten.com:22003. Kom gärna in, är lite ensamt att sitta och admin-chata med sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hm.. Är'e kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Fan, hade installerat patchen, kan man inte avinstallera den på något sätt? Eller måste man installra om hela skiten? Redigerad 22 januari, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Connection timed out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej, du måste ha San Andreas 1.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Varför får jag connection timed out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Samma problem här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Me to. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det står bara såhär när jag startar konsollen: "Connecting... Error sending report! (Parsing response failed)" Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 När får ni det felet? När ni ansluter till GTAsajtens server eller annars också? Kan dessvärre inte testa klienten då jag inte har SA på denna dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag kan komma in på andra servrar, men inte GTAsajtens, det är som de säger... connection timed out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har kommit in på en annan server, och spelat. Grymt kul är det. Men händer med gtasajtens server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ok, då ska jag kolla upp det, antar att det är någon brandvägg ivägen men kan inte själv testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 En fin bild. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Ny-tt-_Bitmappsbild2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erikthe182 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 måste man ha GTA:SA ´på datan asså orginal köp ver, för att kunna lira MTA ? eller är det bara att köra på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det funkar om du har ett San andreas 1.00 spelar ingen roll om de är köpt eller inte, tror jag iaf. jag har ett köpt funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts