iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Laddar ner de imorgon, men måste man installera om gta om man har moddat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag kanske kan lira imorgon. Men måste man ominstallera sin SA om man har mods? (bil mods).... Nej det måste man inte, bara om man har större mods som ändrar "beteendet" på San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 2 timmar! Är jag inne då så ska fan nån spela med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är då hela San Andreas en server? Blir det inte svårigheter med att hitta varandra osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Är då hela San Andreas en server? Blir det inte svårigheter med att hitta varandra osv.? Har du inte spelat GTA online förr? Man har ju chatt och bestämmer ett ställe som man kan träffas på eller liknande, plus att man kommer antagligen se på kartan. Dessutom kan man ju bara åka bil i den här versionen så då får man ju bestämma en punkt att spawnas på antagligen. @Godfather: Jag och Nandin är med iallafall. Redigerad 22 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har du inte spelat GTA online förr? Man har ju chatt och bestämmer ett ställe som man kan träffas på eller liknande, plus att man kommer antagligen se på kartan. Dessutom kan man ju bara åka bil i den här versionen så då får man ju bestämma en punkt att spawnas på antagligen. Nej, det har jag inte. Då måste man ju kunna sitt SA utan och innan om man ska bestämma plats etc. Ska bli interessant att se .. håller just nu på att .. köpa .. mitt SA till dator. Får se när jag .. köpt .. klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Nej, det har jag inte. Då måste man ju kunna sitt SA utan och innan om man ska bestämma plats etc. Ska bli interessant att se .. håller just nu på att .. köpa .. mitt SA till dator. Får se när jag .. köpt .. klart. Eller så kollar man på kartan. Redigerad 22 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 1 hour 0 minutes and 0 seconds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 @Godfather: Jag och Nandin är med iallafall. ...och jag! Kan lira till runt 00:00, måste upp 06:00 imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 JAG ÄR PÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 JAG ÄR PÅ! 38 MINUTER KVAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 38 MINUTER KVAR!! Rättelse, 32 Ingen som planerar att spela imorrn? Bestämmelser, ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag och Robin ska röjja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vad är ip eller namnet till gta sajtens server då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har installerat om nu och är redo för att spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Vad är ip eller namnet till gta sajtens server då? Det kommer antagligen stå i nyheterna efter realesen? Vilket är om ca 19 minuter. Tror jag .. Edit: 10 Minuter ... Edit2: 5 Minuter ... Redigerad 22 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag och Robin ska röjja! Hehe, sant. Ni får passa er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) 13 10 5 2 1:40 1:20 1 40sec 25sec 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 DET ÄR SLÄPPT! Nej we're preparing our release... Redigerad 22 januari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Om alla som ska spela joinar gtasajten @ quakenet kan vi ju bestämma någonstans där alla samlas osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag är på att lira ikväll! Har tills midnatt på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts