Gäst Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 KLICK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) LÄNGTAR Tänker ha sidan uppe till realeasen om jag får.. Redigerad 22 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Och sen när alla får hem det suger det. :/ Följer det med ett eget serververktyg? Isf, kan nån lägga upp en gtasajten server då? ^^ Wops, tittade inte där nere.. Redigerad 22 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Och sen när alla får hem det suger det. :/ Följer det med ett eget serververktyg? Isf, kan nån lägga upp en gtasajten server då? ^^ Wops, tittade inte där nere.. Nopp märkte de , bara 8 timmar kvar hur mycket är klockan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nopp märkte de , bara 8 timmar kvar hur mycket är klockan då? 23:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 *Installerar San Andreas* Någon som vill lira ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fan ta dem! får gå upp mitt i natten å ladda ner det typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vad är det för någe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Multi Theft Auto : San Andreas dem släpper den 23:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Multi Theft Auto : San Andreas dem släpper den 23:00 Men iddi - VAD ÄR MTA:SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Men iddi - VAD ÄR MTA:SA? Hörs inte de på namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Hörs inte de på namnet? Man kan göra mer saker? Eller lira online? Det kan ju stå något LITET om vad det är på hemsidan. Redigerad 22 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 MTA:SA = Multi Theft Auto: San Andreas = San Andreas Online = Multiplayer = Spela Mot Andra På Internet.... Förstår du nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Så vilka är med och lirar när det släpps nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 En GTAsajten-server är online med max 32 spelare. Tråkigt bara att jag inte har med mig mina SA-skivor, så jag kan inte spela förens imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 En GTAsajten-server är online med max 32 spelare. Tråkigt att jag inte har med mig mina SA-skivor, så jag kan inte spela förens imorgon Härligt det, kommer det vara ett lösenord på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Troligtvis inte. Men om det kommer in massor amerikaner och icke-svensktalare så kanske det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Troligtvis inte. Men om det kommer in massor amerikaner och icke-svensktalare så kanske det behövs. Men ta typ 'GTAsajten' eller nåt sånt som lösenord. Vi vill ju hålla det inom gränserna så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag kanske kan lira imorgon. Men måste man ominstallera sin SA om man har mods? (bil mods).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Sitter med F5 knappen redo klockan 23. Ska dock inte lira ikväll ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts