Jump to content

Vad för softairgun har du?

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

Orkar inte skriva på mkt om mina vapen men iaf,

Jag har mig en liten samling som ni kan se på bilderna. Fa-Mas:en är eldriven, kan skjuta 300 kulor på.. tja en 20 sekunder? ^^ Ak-47 är fjäderdriven, 30 i mag, Tilllåter vänsterhänta att avfyra ett skott i sekunden tack vara att laddnings mekanismen sitter så bra till. Spas 12:an har ett mag på 30 kulor, maggasinet ser ut som en riktig hagel patron, skjuter 3 skott i taget, lite småkul när ens kompisar får 3 skott i nacken..^^, Smith & Wesson Sigma pistolen har ett mag på 39 skott, kolsyredriven, ont som fan om man blir träffad. Den är 1.6 jule, brukar köra ensam mot 3 kompisar, alla blir så rädda.

:P

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer bli något i den här stilen:

ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla leksakssoftar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER!

Haha, exakt!

"fan va gay, jävla plast!!!!111 :wacko: ja har bara i metall typ 100000 kronor på combatzone typ!1111 jävla n00b gays"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer bli något i den här stilen:

ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla leksakssoftar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER!

Glöm inte att det ska skrivas isär...

Så mer i den här stilen:

ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla lek saks softar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soft Air Guns kan också göras i metal.

Om jag går in på en bank och trycker upp en pistol mellan ögonen på bankdirektören så tror jag inte han funderar särskilt länge på om min pistol är gjord av metal eller inte.

70% av alla rån i Sverige görs med hjälp av Soft Air Guns.

Nej, men jag tror att din ålder isåfall skulle göra att få ögonbryn skulle höjas.

Vad jag vet så är det inte alltför många 14/15-åringar som kör upp en pistol i någon gammelgäddas ansikte och kommer med krav och hotar med avrättning. Men det är jag, det :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor