FishShit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har en XM177...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Orkar inte skriva på mkt om mina vapen men iaf, Jag har mig en liten samling som ni kan se på bilderna. Fa-Mas:en är eldriven, kan skjuta 300 kulor på.. tja en 20 sekunder? ^^ Ak-47 är fjäderdriven, 30 i mag, Tilllåter vänsterhänta att avfyra ett skott i sekunden tack vara att laddnings mekanismen sitter så bra till. Spas 12:an har ett mag på 30 kulor, maggasinet ser ut som en riktig hagel patron, skjuter 3 skott i taget, lite småkul när ens kompisar får 3 skott i nacken..^^, Smith & Wesson Sigma pistolen har ett mag på 39 skott, kolsyredriven, ont som fan om man blir träffad. Den är 1.6 jule, brukar köra ensam mot 3 kompisar, alla blir så rädda. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/1My_Weapons.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Mina_Vapen.JPG Redigerad 22 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Den är 1.6 jule Går det att enkelt räkna ut joule till m/s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har haft ett par stycken, mini AK47, glock 17 mm.. den enda som funkar och inte har gått sönder än är en fjäderdriven Desert Eagle som är köpt på teknikmagasinet.. 0.6 joule/ca.75 m/s... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Snart kommer GRIM att skriva här och då lär allas rövar bli totalspräckta Redigerad 22 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Snart kommer GRIM att skriva här och då lär allas rövar bli totalspräckta Meh, han får ju kämpa lite med mig innan min röv blir spräckt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Meh, han får ju kämpa lite med mig innan min röv blir spräckt.. Har sett hans vapen. Kan ganska säkert säga att han har fler än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Snart kommer GRIM att skriva här och då lär allas rövar bli totalspräckta Det kommer bli något i den här stilen: ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla leksakssoftar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det kommer bli något i den här stilen: ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla leksakssoftar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER! Haha, exakt! "fan va gay, jävla plast!!!!111 ja har bara i metall typ 100000 kronor på combatzone typ!1111 jävla n00b gays" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det kommer bli något i den här stilen: ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla leksakssoftar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER! Glöm inte att det ska skrivas isär... Så mer i den här stilen: ÅÅÅÅH FAN VAD ERA SOFTS ÄR N00BIGA!11 Jävla lek saks softar! Mina softar aeger alla era softar! Jag älskar mina softar för jag smeker dom varje dag!!!!! ERA SOFTAR SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kan ganska säkert säga att han har fler än dig Det är inte mängden som räknas Fast GRIM vinner väl på kvalitet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det är inte mängden som räknas Fast GRIM vinner väl på kvalitet också. Haha, jo. Annars blir jag förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har en svart pistol någon stans. men ja ska dra till mexiko den 5 feb. får väll in handla nått då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jävla lek saks softar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har en G17... "My glock stays wit me we're friends to the end" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Soft Air Guns kan också göras i metal. Om jag går in på en bank och trycker upp en pistol mellan ögonen på bankdirektören så tror jag inte han funderar särskilt länge på om min pistol är gjord av metal eller inte. 70% av alla rån i Sverige görs med hjälp av Soft Air Guns. Nej, men jag tror att din ålder isåfall skulle göra att få ögonbryn skulle höjas. Vad jag vet så är det inte alltför många 14/15-åringar som kör upp en pistol i någon gammelgäddas ansikte och kommer med krav och hotar med avrättning. Men det är jag, det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har en svart pistol någon stans. men ja ska dra till mexiko den 5 feb. får väll in handla nått då Trodde jag också när jag åkte till Mexiko, tyvärr hitta jag inga soft air guns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts