Jump to content

Vad för softairgun har du?

-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

Här snackas allt om softairgun, huvudsaken är att jag säger vilken man har ;)

Jag vet att det finns såna här trådar men de är så gamla och dammiga så jag startar en ny :P

Själv har jag en MINI MP5:

Ni då???

BTW: Ett nytt softairgun forum har öppnat, bli medlem där om ni är intresserade!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså fan.. :( alla ni får ha softair guns men inte jag. Min mamma säger att polisen kanske tror att det är ett riktigt vapen och tar mig :P

Men jag vill ha en softair gun för att skydda mig ;)

Här är en Teori om vad som skulle hända om jag INTE har en softairgun:

Killarna: Ej Killen! HIt med pengarna!

Jag: nej! NEEEJ! *får en smäll i ansiktet*

*dör*

Här är en ny teori när jag har en softair gun:

Killarna: Ej killen! hit med pengarna!!!!

Jag: Kiss my ass you sick pervert!

Jag: *Skjuter vilt med softairgun och prickar killarna.

*Hoppas åt sidan i SLOW MOTION som i Matrix och prickar en kille i ögat!*

*Dom blir rädda och flyr*

(w00t):P *skämt*

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså fan.. :P alla ni får ha softair guns men inte jag. Min mamma säger att polisen kanske tror att det är ett riktigt vapen och tar mig :P

Men jag vill ha en softair gun för att skydda mig ;)

*dör*

(w00t):P *skämt*

Jasså? xD

Nej, softairguns är tråkiga och fula. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså fan.. :P alla ni får ha softair guns men inte jag. Min mamma säger att polisen kanske tror att det är ett riktigt vapen och tar mig ;)

Men jag vill ha en softair gun för att skydda mig (w00t)

*dör*

:(:P *skämt*

Jag tror att en knallpulverpistol är bättre då eftersom den låter mer än vad en soft air gun gör...

En sak jag inte fattar; soft air guns görs av plast... Knallpulverpistoler görs av metall... Vilka tror ni är lättast att ta för en riktig pistol, den av plast eller av metall? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka tror ni är lättast att ta för en riktig pistol, den av plast eller av metall?  ;)

Men asså kolla här ..

Om jag går runt i stan med en viftande soft air gun. då kommer polisen tro att det är ju en riktig. Dom kommer springa mot mig och jag kommer fly. Sen så kommer jag skrika "PEDOFILER!" så att alla vänder sig och kollar mot poliserna. (w00t)

Nä men polisen vet ju inte att det är en soft air gun. Eftersom jag är en tonåring och går runt och viftar med en "pistol" så kan dom tolka det som att jag tänker skjuta någon :P

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså kolla här (w00t) .

Om jag går runt i stan med en viftande soft air gun. då kommer polisen tro att det är ju en riktig. Dom kommer springa mot mig och jag kommer fly. Sen så kommer jag skrika "PEDOFILER!" så att alla vänder sig och kollar mot poliserna. ;)

Nä men polisen vet ju inte att det är en soft air gun. Eftersom jag är en tonåring och går runt och viftar med en "pistol" så kan dom tolka det som att jag tänker skjuta någon :(

:P Och det hjälper dig på vilket sätt? Eller det skulle vara bara för att jävlas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså kolla här ..

Om jag går runt i stan med en viftande soft air gun. då kommer polisen tro att det är ju en riktig. Dom kommer springa mot mig och jag kommer fly. Sen så kommer jag skrika "PEDOFILER!" så att alla vänder sig och kollar mot poliserna. (w00t)

Nä men polisen vet ju inte att det är en soft air gun. Eftersom jag är en tonåring och går runt och viftar med en "pistol" så kan dom tolka det som att jag tänker skjuta någon ;)

I min värld så är det vanligt att man försöker ha ihjäl människor på ett diskret sätt för att INTE väcka uppmärksamhet.

Förresten, hur många poliser har du sett gå ute på stan? Dessutom så tror jag inte att de skulle bry sig så mycket om en liten tonåring går runt med en liten leksakspistol. Om denne tonåring nu gör det så är det nog en allmän uppfattning att den inte är riktig om den inte behandlas som en riktig...

Men det är vad jag tror. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har den där lilla pluttpistolen som finns på Hobbex, den minsta som finns i guld och silver :P Fick den när jag gick i sjuan typ, har inte använt den nått, finns inget att göra med den. ;)

En sån har jag också, har inte använt den på 2 år. Och på den tiden köte jag skit pistoler på kviberg som paja på en dag. Men sånt e tråkigt nu.,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knallpulverpistoler görs av metall... Vilka tror ni är lättast att ta för en riktig pistol, den av plast eller av metall? :P

Soft Air Guns kan också göras i metal.

Om jag går in på en bank och trycker upp en pistol mellan ögonen på bankdirektören så tror jag inte han funderar särskilt länge på om min pistol är gjord av metal eller inte.

70% av alla rån i Sverige görs med hjälp av Soft Air Guns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor