jaeger Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En klar majoritet vill ju ha 80x80, kommer vi få nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 What the? Jag såg ett inlägg av Tux och såg att han hade 80x80 i sin avatar! Yaaay, äntligen ändrat! tänkte jag, och lägger upp en ny bild med just storleken 80x80. Tror ni det funkar? självklart inte. bilden blir ju 64x64, men med en rutten kvalité. Min fråga är bara, hur har han lyckets med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 What the? Jag såg ett inlägg av Tux och såg att han hade 80x80 i sin avatar! Yaaay, äntligen ändrat! tänkte jag, och lägger upp en ny bild med just storleken 80x80. Tror ni det funkar? självklart inte. bilden blir ju 64x64, men med en rutten kvalité. Min fråga är bara, hur har han lyckets med det? Det är en bild i galleriet, har du inte sett att kattälskaren i all evighet använt en 80x80- bild? http://static.swebits.org/pic//smilies/wink.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Det är en bild i galleriet, har du inte sett att kattälskaren i all evighet använt en 80x80- bild? http://static.swebits.org/pic//smilies/wink.gif Jajävlar, när du säger det så.. Och jajust det ja.. IBF.. vad fan tänkte jag på? Redigerad 2 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Stör mig egentligen inte så mycket på det. Men varför är det inte sörre bilder tillåtna? Blir forumet slöare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Stör mig egentligen inte så mycket på det. Men varför är det inte sörre bilder tillåtna? Blir forumet slöare. Forumet blir inte slöare bara för att bilden till ytan är större. Däremot om filstorleken ökar så tar det ju givetvis lite längre tid att ladda bilden. Sen kan ju en medlem länka till avataren från en sida som är extremt slö, men det ska inte påverka forumet i sig. BOT Redigerad 3 mars, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 [O][T],Mar 3 2006, 12:08] Forumet blir inte slöare bara för att bilden till ytan är större. Däremot om filstorleken ökar så tar det ju givetvis lite längre tid att ladda bilden. Sen kan ju en medlem länka till avataren från en sida som är extremt slö, men det ska inte påverka forumet i sig. BOT Nej och regeln med max 50kb i avataren eller vad det är kommer ju att finnas kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Nu drar jag upp en gammal tråd men efter att Hessy lurade tillbaka mig till polykarbon så upptäckte jag att avatargränsen låg på 130x130! Det är helt underbart med stora avatars. Ändra gärna avatargränsen här med! 64x64 är löljigt. Polykarbon http://img45.imageshack.us/img45/8007/hawt6rz.jpg GTAsajten http://img45.imageshack.us/img45/535/intehawt0gn.jpg :/ Och på polykarbon är de flesta 56k:are. Ingen har klagat hittils. Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nu drar jag upp en gammal tråd men efter att Hessy lurade tillbaka mig till polykarbon så upptäckte jag att avatargränsen låg på 130x130! Det är helt underbart med stora avatars. Ändra gärna avatargränsen här med! 64x64 är löljigt. Håller med, det blir mer "personligt" och mycket finare när man har stora avatars. /skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) 130x130 är väl lite väl tilltaget, men jag tycker verkligen att det ska vara 80x80. Vill man ha nåt som är större än så, kan man ju ha den i signaturen . Ropen skalla - Större avatars åt alla! Redigerad 18 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 130x130 är väl lite väl tilltaget, men jag tycker verkligen att det ska vara 80x80. Vill man ha nåt som är större än så, kan man ju ha den i signaturen . Ropen skalla - Större avatars åt alla! Lite större än 80x80 imo, fast inte överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Bump for great justice, 100x100 FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Bump for great justice, 100x100 FTW VIVA! VIVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Bump for great justice, 100x100 FTW Japp. något åt det hållet, iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kan inte Hultan säga vad han tycker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kan inte Hultan säga vad han tycker? Kan han säkert, när han väl ser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kan han säkert, när han väl ser detta. Det har han troligen gjort nu vid det här laget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Kan inte Hultan säga vad han tycker? Jag kan nästan svara åt han. Eftersom att han inte har svarat innebär detta ett negativt svar. Ett svar som förmodligen ingen utav er "storavatarare" kommer att gilla. Han står fast vid sina miniavavatarer som man behöver lägga in i PS och zooma in på för att se vad det föreställer. Dock är det lite kasst att inte lyssna på vad många aktiva medlemmar på forumet vill, nästan alla vill ha större avatarer så jag förstår inte vad problemet är. Det förstör inte förumet och det blir inte trögare att ladda för modemanvändare. Men däremot så måste han göra om sina mod, admin och root knappar. Redigerad 29 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Då ska jag bara säga att jag gärna har kvar denna storlek. Det känns precis lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Men däremot så måste han göra om sina mod, admin och root knappar. Dom lär det bli jag som får göra om isf, jag som gjort dessa. Men jag ser inte det som nåt problem heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts