Boomer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Gör mest den här pollen för att hålla gta2 forumet vi liv! VOTE: Flamethrower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vote: elctrogun... men det var svårt att välja mellan flamethrower och electrogun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Electrogun och Pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Shotgun FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Molotoc Cocktail ftw när man skulle göra flygfusket ^^ Men när man skulle mörda var det nog Flamethrower eller Electrogun. Vilket vapen var Tazer ? Redigerad 22 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vilket vapen var Tazer ? Har för mig att den skulle fungera som en elbattong men försvann sedan helt från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Har för mig att den skulle fungera som en elbattong men försvann sedan helt från spelet. Aha, ja jag såg aldrig till den, men jag har ju på ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Electrogun tycker jag är mysig att springa runt med... hitta en stor folkmassa och sen springa efterdom och använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Silence Machinegun... Jag gillar saker som inte låter när man använder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Silence Machinegun... Jag gillar saker som inte låter när man använder dom Så attans skönt ljud ¨på den alltså! Gillar alla ljuddämpade grejor. Så himla fint ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Flamethrower gillade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Electrogun såklrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 TaZern va skit skön jag kommer ihåg när jag köpte gta på relasedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Mooolootov Cocktail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Flamethrower gillade jag. Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Skulle rösta på Electro Gun men slant ner på Motolov Men den är ju inte helt fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts