Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Lätt Gangstrar i Nattlinnen, tror att det var HOWHOW och någon annan som gjorde den låten när Pottzork och HemuleN spammade sönder forumet. Suck, saknar den fina stämning vi hade i somras runt den tiden dem gjorde det. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/sleep_changed.GIF Gangstrar i pyamas hette bandet, tror att låten hette så också Det va' HOWHOW och Ronin, jag var med i ett tag men jag fick aldrig spela in nått Redigerad 22 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vrävarna - Bögfest I Bastun Tarmgas - Basturunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Gangstrar i pyamas hette bandet, tror att låten hette så också Det va' HOWHOW och Ronin, jag var med i ett tag men jag fick aldrig spela in nått Tror att dem bytte namn på låten sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tror att dem bytte namn på låten sen. Jag har iaf en som heter Gangstrar i Pyjamas.mp3, hoho jag kan skicka till dom som vill, den är rätt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fan den tänkte ju jag säga bra låt för övrigt. Jorå, visst är det en bra låt Vet du föresten om den hette något annat innan eller om låttiteln bara är en kul grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Rock forever, givin' the dog a bone, plastercaster, nä, det är mest flummiga, de ryktigt grymmar är Whole lotta love, Poison, Highway star, och Smoke on the water Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Motörhead-overkill är ett bra namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceholder999 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Peps Perssons ''Oh boy!'' är så ägig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Crashdïet - Straight Outta Hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Shake that laffy taffy London calling Poppin them thangs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts