Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ah.. Då va' man hemma igen Har nyss varit och sett Peter Jackson's version av klassikern "King Kong" och jag måste säga att nu har han överträffat sej själv. Vem kunde tro att han skulle göra något som var bättre och tuffare än Sagan om Ringen-trilogin? Inte jag iallafall. Denna filmen va' super rent ut sagt. Någon annan som sett den och delar samma åsikt om detta 8 underverk till film? Jackson har fått med allt, fångat den rätta stämningen av depressions-tiden i USA, Skull Island som krälar och sliskar av allt från skräckinjagande dinosaurier och förväxta skalbaggar till Kong själv. Om ni inte har sett denna film rekommenderar jag den starkt! Nu fattas bara spelet, måste införskaffa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Såg den ett par dagar efter premiären, den var grym.. Men såg Narnia idag, och den var ännu bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 È det någon som har spelet och kan rekommendera det så jag slipper göra ett bottennapp och det nu skulle va' dåligt. Det ser nästintill lika fantastiskt ut som filmen om man ska gå på bilderna men kan aldrig vara för säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Såg King Kong för två helger sedan ungefär, det bästa jag sett på länge. Riktigt jävla bra. Skrämmande som fan med dessa infödingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag har haft spelet ett tag på hårddisken.. men aldrig bränt det för har inga skivor. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Filmen är för hollywoodiserad enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 È det någon som har spelet och kan rekommendera det så jag slipper göra ett bottennapp och det nu skulle va' dåligt. Det ser nästintill lika fantastiskt ut som filmen om man ska gå på bilderna men kan aldrig vara för säker. Jag har spelet(limited edition). Det var väl okej men var ändå inte så jätte långt. Gick ganska snabbt att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Såg King Kong för två helger sedan ungefär, det bästa jag sett på länge. Riktigt jävla bra. Skrämmande som fan med dessa infödingar. Jo, de påminner väldigt mycket om Smeagol och orcherna i Sagan om Ringen. Riktigt scary.. Redigerad 21 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jo, de påminner väldigt mycket om Smeagol och orcherna i Sagan om Ringen. Riktigt scary.. Dom var vidriga och läskiga. Jag tycker dock filmen kanske blev liiiiite överdriven i mitten, jag menar...lite onödigt mycket dinosaurier på samma gång. Dessutom borde alla ha vart rätt döda när dom sprang mellan benen på Dinsaurierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Dom var vidriga och läskiga. Jag tycker dock filmen kanske blev liiiiite överdriven i mitten, jag menar...lite onödigt mycket dinosaurier på samma gång. Dessutom borde alla ha vart rätt döda när dom sprang mellan benen på Dinsaurierna. Haha, jo. Men det var ju hyffsat många som blev krossade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 È det någon som har spelet och kan rekommendera det så jag slipper göra ett bottennapp och det nu skulle va' dåligt. Det ser nästintill lika fantastiskt ut som filmen om man ska gå på bilderna men kan aldrig vara för säker. Spelet var kul så länge det vara (vilket inte var lång tid alls, klarade ut det på nån dag). Lite eformigt blev det också, men helt klart ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Spelet var kul så länge det vara (vilket inte var lång tid alls, klarade ut det på nån dag). Lite eformigt blev det också, men helt klart ett bra spel. Åhå, okej. Hade tänkt införskaffa det till PS2:an Får man spela både på Skull Island och på Manhattan med både Jack och Kong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Åhå, okej. Hade tänkt införskaffa det till PS2:an Får man spela både på Skull Island och på Manhattan med både Jack och Kong? Den största delen av spelet är på Skull Island med Jack, fast dom 2-3 sista banorna är med Kong på Manhattan. Och, du får ju spela med Kong på Skull Island också, fast det är mera utav Jack där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Såg den ett par dagar efter premiären, den var grym.. Men såg Narnia idag, och den var ännu bättre! Narnia, Bif mortha fucka LoL. King Kong är mycket bättre. Såg den för ca 1 vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Narnia ser ganska löjlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Narnia är bäst, stfu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts