I lol Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Vilket av dom där tycker ni jag ska skaffa nästa gång jag ska ha ett spel? Ja, jag har Battlefield 2.. Till dom som undrade.. Redigerad 21 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Special Forces! FEAR håller inte lika länge som BF2 SF i Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Oooh, står 1 - 1 Jag votade F.E.A.R. Grymt bra spel, har aldrig blivit så himla skrämd av ett spel förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 FEAR är väl jävligt kul att spela igenom 1-2 gånger. Battlefield 2 kommer du ha kul med under en lååång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nu är ju F.E.A.R ett helt spel medans Special Forces är en expansion. Har du BF2 och gillar det kan du ju skaffa SF för att utöka det men annars skaffar du F.E.A.R om du vill ha ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har inte spelat något av de men votar F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 F:E.A.R! Scaaary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har inte spelat Special Forces, men jag är inte så förtjust i BF2. Men jag har spelat F.E.A.R-demot, och det var riktigt kul, så jag röstar på F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Votar nog för F.E.A.R. Tröttnade på bf2 inom 2-3 månader så SF håller nog inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jolt: PH34R Aldrig blivit lika rädd förut i ett spel.. Därför spelar jag det inte så ofta.. Så att spelet håller längre och man får nya upplevelser. Jag smälter sakta alla skrämade saker jag upplever i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 F.E.A.R. BF2: SF ser ut som kräks, alla är missnöjda med skiten också. Säger som allas våran Sikorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 F.E.A.R. riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har inte spelat något av spelen men F.E.A.R verkar helt klart nasjigast Det é ju single player-spel folk lägger ned möda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har inte spelat något av spelen men F.E.A.R verkar helt klart nasjigast Det é ju single player-spel folk lägger ned möda på. Inte många som köper sina spel idag, FEAR är kul, BF2 är för petigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts