Ceone Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 På statsbilbioteket i Malmö kan du låna TV-spel. Dom har Xbox och playstation2 spel. Varför dom inte har 360 spel vet jag inte, det kanske kommer... Kolla på statsbilbiotekets hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fyfan vad härligt! Hoppas det fungerar och att det kommer fler sånna bibliotek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 På statsbilbioteket i Malmö kan du låna TV-spel. Dom har Xbox och playstation2 spel. Varför dom inte har 360 spel vet jag inte, det kanske kommer... Kolla på statsbilbiotekets hemsida Fan, jag bor i Malmö och vet inte om det. Ska nog dra där i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Coolt, men synd att jag inte bor i Malmö Redigerad 21 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Coolt, men synd att jag inte bor i Malmö Om det blir populärt (vilket det lär bli) så tror jag att det kommer ploppa upp som finnar hos en tånåring på bilbiotekena i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har läst om det här. De första skulle ploppa upp i Malmö, Göteborg och Stockholm men om det blir populärt, vilket jag tror det blir, så lär det komma till mindre städer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fattar inte varför de inte har spel till det största formatet: PC. Sen borde de ju också skaffa fram spel till GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Var finns detta i Stockholm?! Vilket bibliotek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Där jag bodde innan fanns en videobutik där man kunde hyra dator/ps/ps2/n64 spel.. Hade man ingen konsoll, inga problem, bara hyr den me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Där jag bodde innan fanns en videobutik där man kunde hyra dator/ps/ps2/n64 spel.. Hade man ingen konsoll, inga problem, bara hyr den me Det finns inte allt för långt från mig.. men låna gratis är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Det finns inte allt för långt från mig.. men låna gratis är bättre. Min pappa har alltid sagt att gratis är godast . Menmen. Det vore inte helt fel att bo i Malmö. ..Och att ha ett TV-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Fattar inte varför de inte har spel till det största formatet: PC. Sen borde de ju också skaffa fram spel till GC... Jo, det é ju väldigt trevligt att installera ett spel på 3323 gigabajt för att efter några dagar lämna tillbaks det igen Samt att i del med detta så skulle det bli för mycket piratkopiering. Redigerad 21 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om det ändå kunde komma hit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fattar inte varför de inte har spel till det största formatet: PC. Sen borde de ju också skaffa fram spel till GC... PC är det minsta spelformatet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Var finns detta i Stockholm?! Vilket bibliotek? Jag tror inte det har kommit till Stockholm riktigt ännu, det skulle börja i Malmö och sen ta Göteborg och Stockholm. Men allt fler bibliotek lär haka på, då dom förhoppningsvis förstår att ungdomar hellre vill låna tv-spel än böcker nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lär ju bli mycket piratkopiering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fattar inte varför de inte har spel till det största formatet: PC. Sen borde de ju också skaffa fram spel till GC... För lätt att kopiera, och problem med cd-nyckar antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lär ju bli mycket piratkopiering Hehehehehe Ehhhhh hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Dom lånar ut alla spel men inte spel med 18+ åldergräns. jag bor i Malmö så det är bara åka ditt i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Dom lånar ut alla spel men inte spel med 18+ åldergräns. jag bor i Malmö så det är bara åka ditt i veckan. Du måste vara minst 16 år för att få låna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts