Jump to content

Mitt rollspelsforum

Jojje
 Share

Recommended Posts

Tja grabbar, skulle bara tipsa om mitt rollspelsforum. :D

Det är typ ganster-RP, man får lite pengar genom att posta på forumet, gå till shoppen, handlar grejer, och börjar skjuta på varann. :P

Om t.ex jag skulle börja fajtas med Sikorka, kanske jag skriver såhär:

Jojje walks around the building site with his AK-47. Looking around the area, he is ready of any sudden movement. He sees Sikorka diving out behind a porta-potty ( :P ) and Jojje starts firing against him.

Länk

Om ni inte vet vad rollspel är, kolla in det här

Om ni inte fattar hur man gör är det okej, säg bara det ni inte förstår så ska jag försöka förklara det närmare. ^_^

När man väl gjort det länge nog är det riktigt roligt! Tipsa dina kompisar så kan ni kriga allihopa.

EDIT: Just nu är det ganska tomt, men om ni joinar blir det mer och mer folk till slut.

EDIT2:Det var väldigt lite GTASajtare här. :) xstreem har joinat iallafall och han verkar tycka att det är kul. :)

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni borde sätta upp ett par regler. Som att man inte får styra den andre personen, och att man måste skriva på ett visst sätt. (Vill säga nutid, dåtid, om man ska kalla sig själv för "me" eller sitt nick). Blir rörigt annars.

*EDIT*

Jag ändrade custom title, men inget hände. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är registrerad som VickeX. Men jag tycker det ser lite klumpigt ut. Jag hittar inte överallt. Iaf så vet jag hur man spelar rollspel. Du får slå en tärning om vilken grupp jag ska hamna i för jag orkar inte välja :unsure:

Eller put me in street jocks. lol

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det bara vara större och vackrare skulle det vara dubbel glädje.

Mjo, och med lite seriösare skriverier. Antingen skapar man väl ett rollspel i stil med Dekrim, eller så skapar man ett där skrifter spelar in mera. Den här blandningen blir ju bara konstig.

Skulle kunna spåna lite med dig, Jojje, om du vore intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, och med lite seriösare skriverier. Antingen skapar man väl ett rollspel i stil med Dekrim, eller så skapar man ett där skrifter spelar in mera. Den här blandningen blir ju bara konstig.

Skulle kunna spåna lite med dig, Jojje, om du vore intresserad.

Säg gärna till honom att antingen skaffa ett system för fighting eller en spelledare som håller koll på skriveriet så den som skriver bäst "vinner".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor