Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Tja grabbar, skulle bara tipsa om mitt rollspelsforum. Det är typ ganster-RP, man får lite pengar genom att posta på forumet, gå till shoppen, handlar grejer, och börjar skjuta på varann. Om t.ex jag skulle börja fajtas med Sikorka, kanske jag skriver såhär: Jojje walks around the building site with his AK-47. Looking around the area, he is ready of any sudden movement. He sees Sikorka diving out behind a porta-potty ( ) and Jojje starts firing against him. Länk Om ni inte vet vad rollspel är, kolla in det här Om ni inte fattar hur man gör är det okej, säg bara det ni inte förstår så ska jag försöka förklara det närmare. När man väl gjort det länge nog är det riktigt roligt! Tipsa dina kompisar så kan ni kriga allihopa. EDIT: Just nu är det ganska tomt, men om ni joinar blir det mer och mer folk till slut. EDIT2:Det var väldigt lite GTASajtare här. xstreem har joinat iallafall och han verkar tycka att det är kul. Redigerad 21 januari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag kan registrera mig senare. Rollspel är kul. Om man rollspelar med bra skrivare, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Mm. Speciellt om det är massor med folk och en enda stor community, då är det ju roligast. EDIT: Most users online was 9 En ny milstolpe Redigerad 21 januari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hur köper man vapen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Man klickar på "Shop" längst upp och sen letar efter ett vapen man vill ha och köper det. Man måste förstås ha ordentligt med pengar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag tycker inte om när man "styr den andra"... Kicking "INSERT NAME" in the head 'til he diesDet är bättre så här! Kicks at "INSTERT NAME" Sen kan den bestämma om den "dör" eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tänkte inte på det, men han dog faktiskt inte, han vart bara jäkligt arg och började springa efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Ni borde sätta upp ett par regler. Som att man inte får styra den andre personen, och att man måste skriva på ett visst sätt. (Vill säga nutid, dåtid, om man ska kalla sig själv för "me" eller sitt nick). Blir rörigt annars. *EDIT* Jag ändrade custom title, men inget hände. Redigerad 21 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Om t.ex jag skulle börja fajtas med Sikorka, kanske jag skriver såhär: Omg, D-du tog mig som ett exempel Jag är VIKTIG! Måste testa det här.. Edit: Orkar inte just nu.. Redigerad 21 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Heh. Tog första namnet som kom på hjärnan. Men du är också viktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Jag är registrerad som VickeX. Men jag tycker det ser lite klumpigt ut. Jag hittar inte överallt. Iaf så vet jag hur man spelar rollspel. Du får slå en tärning om vilken grupp jag ska hamna i för jag orkar inte välja Eller put me in street jocks. lol Redigerad 21 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Är medlem nu. Heter Bobbo Larvigt med engelskan. Prata svenska. Redigerad 21 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmmm... eftersom jag har en skrivfetisch så kommer jag antagligen checka läget där ett tag. Kanske blir trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmmm... eftersom jag har en skrivfetisch så kommer jag antagligen checka läget där ett tag. Kanske blir trevligt. Skulle det bara vara större och vackrare skulle det vara dubbel glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Skulle det bara vara större och vackrare skulle det vara dubbel glädje. Mjo, och med lite seriösare skriverier. Antingen skapar man väl ett rollspel i stil med Dekrim, eller så skapar man ett där skrifter spelar in mera. Den här blandningen blir ju bara konstig. Skulle kunna spåna lite med dig, Jojje, om du vore intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Mjo, och med lite seriösare skriverier. Antingen skapar man väl ett rollspel i stil med Dekrim, eller så skapar man ett där skrifter spelar in mera. Den här blandningen blir ju bara konstig. Skulle kunna spåna lite med dig, Jojje, om du vore intresserad. Säg gärna till honom att antingen skaffa ett system för fighting eller en spelledare som håller koll på skriveriet så den som skriver bäst "vinner". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är medlem nu. Heter Bobbo Larvigt med engelskan. Prata svenska. Tyckar jag med. Men om som sagt engelska ppl tittar in där. Istället för att låta alla prata engelska. Så kan du ha en det som är svensk. Men med exakt samma innehåll som engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Spelat rollspel i x antal år, men slutat för ungefär 1 1/2 år sedan, tycker det är lite nördigt och om man är i min ålder ska man kunna ha andra saker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Usch, avskyr proboards... aja fint forum du har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts