wilmas_matte Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hej Hallå! Vad är spökbilen för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hahaha, hur fan lyckas biljäveln rulla i uppförsbacke? Men åå de sitter en i den ^^ wilmas_matte : titta i tråden Myter och påskägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 ÖÖÖÖÖÖ de där händer hela tiden för mig de far 4hjulingar där och crossar WEIRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 ÖÖÖÖÖÖ de där händer hela tiden för mig de far 4hjulingar där och crossar WEIRD Är de bara Sanchez (Crossar) och Quads(Fyrhjuling) som rullar ner ? Kan inte du filma det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Är det någon som kan förklara för mig hur spökbilen ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Är det någon som kan förklara för mig hur spökbilen ser ut? Den riktiga "spökbilen" är en Glendale och ser ut så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Måste va nån bug i SA för mih Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logitech Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 HEHE 2:an var sk*t kul na this is cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Ahhh this fool. vad är det med den killen brukar säga när man krockar med honom? Ahh that cost me a crib nåntill är det.. Hur ska man göra för att se bilen åka nerför berget? Åka upp me sanchez på mont chiliad efter 23.00 och sen åka ned igen eller v0t? Redigerad 18 februari, 2006 av ranz00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ahhh this fool. vad är det med den killen brukar säga när man krockar med honom? Ahh that cost me a crib nåntill är det.. Hur ska man göra för att se bilen åka nerför berget? Åka upp me sanchez på mont chiliad efter 23.00 och sen åka ned igen eller v0t? Åk till grejen där jag börjar filma 23:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Inte mycket som hände efter 23.00 inte.. åkte runt o letade..ingen bil kom åkandes.. http://img486.imageshack.us/img486/7026/sd5ub.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Inte mycket som hände efter 23.00 inte.. åkte runt o letade..ingen bil kom åkandes.. http://img486.imageshack.us/img486/7026/sd5ub.jpg Åkte du nedför då? Du ska va vid toppen på berget klockan 22:40 sen åker du me ful speed ditt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts