Jump to content

Film, spökbilen?

iweX
 Share

Recommended Posts

Men alltså vet du vad jag har filmat då? :)

Har aldrig sett någon som varit med om det där, jävligt skumt faktiskt, speciellt eftersom han visste vart han skulle köra.

Det kan ju vara så att på något uppdrag skulle en bil köra så men rockstar tog bort det, dom har ju tagit bort mycket, också hade just du turen att få vara med om det.

Häftigt iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig sett någon som varit med om det där, jävligt skumt faktiskt, speciellt eftersom han visste vart han skulle köra.

Det kan ju vara så att på något uppdrag skulle en bil köra så men rockstar tog bort det, dom har ju tagit bort mycket, också hade just du turen att få vara med om det.

Häftigt iallafall.

Ja jag trodde de var först Spökbilen sen märkte jag att de satt en i å då måste de varit någon fel i spelet :S Eftersom gubben kör Exakt vägen utan att värken svänga av eller pytte lite köra fel. Jag var bara ute och åkte vid Mt Chilliad då får jag se bilen... fan att jag inte var snabbare du vet vid rampen där de e typ Moutbike bana där körde bilen ochså + att den hoppa i hoppet. :P:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor