iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Fixat här kommer filmen! http://media.putfile.com/Bug76 http://media.putfile.com/Bug1258 jag vet att de laggar lite gran men... Efter jag slutatde filma stoppade jag bilen å där sitter en gubbe.. De funkar många gånger... Redigerad 22 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 RapidShare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 RapidShare? Tar dem stora filer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tar dem stora filer då? Vad är stora filer för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad är stora filer för dig? Fixat ladda upp den på Putfile , stora filer för mig är 1000 MegaBite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 stora filer för mig är 1000 MegaBite... RapidShare tar Inte stora filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 RapidShare tar Inte stora filer... Okej , men nu har jag fixat det så Kan du byta Namn på Topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kan du byta Namn på Topicen? Kära lilla/stora iweX, det VET du att jag kan, sen om jag vill göra det är en helt annan sak. ... Vad ska jag byta till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kära lilla/stora iweX, det VET du att jag kan, sen om jag vill göra det är en helt annan sak. ... Vad ska jag byta till? Film, spökbilen? E de Spökbilen jag har filmat? så ska de ståa om du orkar och vill ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Film, spökbilen? E de Spökbilen jag har filmat? så ska de ståa om du orkar och vill ändra Va' é det för intressant mé den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men va fan åker de bilar på cykel väger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Film, spökbilen? E de Spökbilen jag har filmat? så ska de ståa om du orkar och vill ändra Nej det där är inte spökbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nej det där är inte spökbilen. Tackar HOWHOW , vet du vad de är då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tackar HOWHOW , vet du vad de är då? Japp, det är en bil som rullar ner för en backe utan förare. Kolla på kartan i myter och påskägg om du vill åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Japp, det är en bil som rullar ner för en backe utan förare. Kolla på kartan i myter och påskägg om du vill åka dit. Men alltså vet du vad jag har filmat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men alltså vet du vad jag har filmat då? Har aldrig sett någon som varit med om det där, jävligt skumt faktiskt, speciellt eftersom han visste vart han skulle köra. Det kan ju vara så att på något uppdrag skulle en bil köra så men rockstar tog bort det, dom har ju tagit bort mycket, också hade just du turen att få vara med om det. Häftigt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Har aldrig sett någon som varit med om det där, jävligt skumt faktiskt, speciellt eftersom han visste vart han skulle köra. Det kan ju vara så att på något uppdrag skulle en bil köra så men rockstar tog bort det, dom har ju tagit bort mycket, också hade just du turen att få vara med om det. Häftigt iallafall. Ja jag trodde de var först Spökbilen sen märkte jag att de satt en i å då måste de varit någon fel i spelet :S Eftersom gubben kör Exakt vägen utan att värken svänga av eller pytte lite köra fel. Jag var bara ute och åkte vid Mt Chilliad då får jag se bilen... fan att jag inte var snabbare du vet vid rampen där de e typ Moutbike bana där körde bilen ochså + att den hoppa i hoppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det där har jag aldirg sett! Vilken DAG var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vettej , men de funkar alla dagar (typ) klockan 23:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hahaha, hur fan lyckas biljäveln rulla i uppförsbacke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts