BroDD Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har ingen favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Los Santos helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Keepin' it real in LS, straight outta Ganton, OGS.4LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har ingen. Ibland gillar jag Los Santos mest men sen tröttnar jag och gillar t ex San Fierro mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 SF... jag är i SF i stort sett hela tiden. Jag hade ett tag nästan glömt att det fanns andra städer än den. Men Los Santos är faktiskt snyggare gjord tycker jag... vad jag kommer ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Los santos, The GanGstA city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts