Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vote: San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San Fierro. Feat. Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Los Santos is da shiznit. Straight outta Ganton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vote:San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San fierro, allt e ju där, wang cars, mest flickvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Varför jag gillar San Fierro är p.g.a staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San Fierro. Varför? Staden har det mesta och nära till allt. Staden jag spenderar mest tid i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San Fierro. Jag menar... San Francisco. Sen tog ju Azore San Fierro också satt.. Mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 San Fierro. Varför? För att göra det enkelt för mig, säger jag såhär: Håller med de fem föregående talarna , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Straight outta Grove Street. Guess where it is? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Las Venturas, varför ? Den staden liknar Vice City mest, med allt neon och så när man är vid Four Dragons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vote: Straigth outta East Los Santos för spelet laggar minst där Nej men Östra delen av LS är så verklighetstrogen(skulle varit mer soppåsar på trottoarerna bara) SF är också bra men vägarna är så jobbiga när det är uppförsbacke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Straight outta Grove Street. Guess where it is? Ganton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vote: Straigth outta East Los Santos för spelet laggar minst där Hahahaha Ursäkta humorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hahahaha Ursäkta humorn. Jag gillar inte lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag gillar inte lagg. Näj, vem fan gör'e? Har dock spelet på PS2 så jag märker sällan av nått sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Näj, vem fan gör'e? Har dock spelet på PS2 så jag märker sällan av nått sådant. Nej men på en gammal bärbar dator märks det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts