GRIM(back Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Napoleon Dynamite Mickey och Mallory Kaneda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Judas Priest Kiss John Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Judas Priest Det är så najs att ha läderbögar som förebild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Gene Simmons (Kiss) Angus Young (AC/DC) Jackie Chan (Skådis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Mike Shinoda. (Linkin Park/Fort Minor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Det är så najs att ha läderbögar som förebild Men det var då åt helvete i fan i skiten som du ska klaga på vad folk lyssnar på för musik? Vilka är dina idoler då The Dude? Berätta gärna. Jag gillar Judas Priest, inte för att dom är "läderbögar?", utan för att dom gör bra musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Men det var då åt helvete i fan i skiten som du ska klaga på vad folk lyssnar på för musik? Vilka är dina idoler då The Dude? Berätta gärna. Jag gillar Judas Priest, inte för att dom är "läderbögar?", utan för att dom gör bra musik... Hoho, om du inte märke det så sa jag det med glimten i ögat. Men det är rätt komiskt med Rob Halford. Han sa till sina bandmedlemmar, kolla såhär ska vi klä oss (nitar, läder, bara överkroppar) och visst, det var coolt. Det dom inte tänkte på var att detta är den typiska läderbögsoutfitten, Halford är som du säkert vet homosexuell. Jag gillar också Judas Priest. Men vet inte, har inte några speciella idoler. Sen är väl ändå du den STÖRSTA klagaren när det gäller musiksmaker, jamenar du är ju hårdrockarnas frontperson i hiphop vs. hårdrockstrådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hoho, om du inte märke det så sa jag det med glimten i ögat. Men det är rätt komiskt med Rob Halford. Han sa till sina bandmedlemmar, kolla såhär ska vi klä oss (nitar, läder, bara överkroppar) och visst, det var coolt. Det dom inte tänkte på var att detta är den typiska läderbögsoutfitten, Halford är som du säkert vet homosexuell. Jag gillar också Judas Priest. Men vet inte, har inte några speciella idoler. Sen är väl ändå du den STÖRSTA klagaren när det gäller musiksmaker, jamenar du är ju hårdrockarnas frontperson i hiphop vs. hårdrockstrådarna. Hawboau! Du vet kanske inte varför dem klädde sig så? Jo, det har jag sagt i mååånga topics, och det är därför att: VARA ONORMALAAA. Rob, ja, han var bög, so what? Kan inte bögar få klä sig som dom vill? Skulle dom klä sig som Kiss gjorde i "Tears are falling" (Rosa kläder, ljusgröna byxor), skulle väl folk klaga på att dom klädde sig "bögit" igen, men nu är det så att endel, jag t.ex, och Xemetoh tycker det är snyggt med läder och sånt. Själv så äger ju jag nitar och skinnjacka, ingen som tycker jag är bög för det. Okej. Fint. Nej, jag och Cortez (Ledaren över hiphop? ) ha kommit fram till att inget bråk ska komma mellan hiphop & hårdrock/rock. Och det tycker jag vi har lyckats bra med. Eller? PuZz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, jag och Cortez (Ledaren över hiphop? ) ha kommit fram till att inget bråk ska komma mellan hiphop & hårdrock/rock. Och det tycker jag vi har lyckats bra med. Eller? Jo, det har ni lyckats med. Jag undrar bara varför just ni ska "styra" över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Varför har vi "ledare" över Hip-Hop och Rock? Vadå fånigt? I så fall vill jag vara ledare för Klassisk musik. Och då har jag nu kommit fram till att Klassisk, Hip-Hop och Rock inte få bråka med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jo, det har ni lyckats med. Jag undrar bara varför just ni ska "styra" över det. Vi "styr" inte över det, vi tog ansvaret på oss för att hålla bråk borta. Förlåt så mycket då. @GTApimpfoolife: Var ledare över det då om det känns så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag kommer väl med lite fler förebilder/idoler nu. Cliff Burton (Metallica) R.I.P Chuck Shuldiner (Death) R.I.P Er som vill läsa lite om Chuck och Death finns det en bra sida: Emptywords.org Men jag har en känsla av attdet bara är jag som lyssnar på Death här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Struntar i att visa någon, känns som folk skulle bry sig lika mycket om dem som jag gör om deras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hawboau! Du vet kanske inte varför dem klädde sig så? Jo, det har jag sagt i mååånga topics, och det är därför att: VARA ONORMALAAA. Rob, ja, han var bög, so what? Kan inte bögar få klä sig som dom vill? Skulle dom klä sig som Kiss gjorde i "Tears are falling" (Rosa kläder, ljusgröna byxor), skulle väl folk klaga på att dom klädde sig "bögit" igen, men nu är det så att endel, jag t.ex, och Xemetoh tycker det är snyggt med läder och sånt. Själv så äger ju jag nitar och skinnjacka, ingen som tycker jag är bög för det. Okej. Fint. Nej, jag och Cortez (Ledaren över hiphop? ) ha kommit fram till att inget bråk ska komma mellan hiphop & hårdrock/rock. Och det tycker jag vi har lyckats bra med. Eller? PuZz. Tihi, roligt att detta kommer från killen som inte gillar Benvit för att han är för tjejig, till killen som är öppet feminist och jämnlikskämpe : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Några av mina förebilder är helt klart Krull Productions och Caroso Crew, samt många andra amatörfilmsskapare... Helt klart inspirerande och underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tihi, roligt att detta kommer från killen som inte gillar Benvit för att han är för tjejig, till killen som är öppet feminist och jämnlikskämpe : ) Fint svar Mr. ÄmnesbytarE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Fint svar Mr. ÄmnesbytarE. Oh... en paradox. @ Topic: Adda Victor Jara till min lista. Och Shane McGowan. Hans tänder är runkobjekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Fan, jag vill minnas att jag postat i en sådan här tråd minst 2 gånger förut... Well, here goes... Max Hardcore, fotograf Ron Jeremy, skådespelare Rocco Siffredi, skådespelare Helge Fossmo, pastor http://svt.se/content/1/c6/33/85/01/olsson_prb380.jpg Tony Olsson, polismördare Hans Åke Michael, tennisveteran Zanfief, rysk brottare Darin, artist http://www.smadjursvanner.com/images/p_tenn.jpg En råtta, skadedjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har ingen bild men Tage Danielsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Oh... en paradox. Paradox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts