xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Håret, javisst. Palla vara rakad. Exakt... Palla slösa pengar på att klippa sig när man ser minst lika bra ut i långt hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Exakt... Palla slösa pengar på att klippa sig när man ser minst lika bra ut i långt hår! Om inte bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Min Mamma Min Mormor Donald Trump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Min Mamma Min Mormor Donald Trump Förlåt för offtopic men snälla för guds skull byt signatur, den är så äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Förlåt för offtopic men snälla för guds skull byt signatur, den är så äcklig Håll tyst. Benvit @ Byt inte Ontopic dårå : Thierry Henry och Ronaldinho. För er som vill ha bilder Click Me Redigerad 22 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Förlåt för offtopic men snälla för guds skull byt signatur, den är så äcklig Nej det är sexigt med fräknar ner till dom heliga bomberna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Förlåt för offtopic men snälla för guds skull byt signatur, den är så äcklig Eller inte? Fräknar är sexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Eller inte? Fräknar är sexigt. Mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Eller inte? Fräknar är sexigt. UUUUUUSCH aja kan inte göra mera än att klaga, aja on topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 UUUUUUSCH aja kan inte göra mera än att klaga, aja on topic nu Du har en snubbe med nålar i ansiktet och du klagar på att Lindsay Lohan är äcklig? Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Förlåt för offtopic men snälla för guds skull byt signatur, den är så äcklig Där é jag beredd att hålla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tija Naaw, Tweak... Du är för söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Du har en snubbe med nålar i ansiktet och du klagar på att Lindsay Lohan är äcklig? Jesus. Pinhead är den sexigaste mördaren jag någonsin sett aja förlåt, ontopic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Lundgren så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Lundgren så klart Påminner om Jacker, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hunter Hearst Helmsley!! orkar dock inte fixa bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Mig ofc! (älskar mig själv...) bara jag som älskar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Här måste helt enkelt Liam Gallagher klämmas in och stå på topp. Mannen är ett geni, en utmärkt förebild för såväl snorungar som handikappade världen över. Messias, Gudfadern och Herr Sensation är ett par stycken namn jag skulle vilja associera med detta orakel till rockstjärna. Aldrig förut har någon på ett så ärligt, svordomsberikat och stilbildande sätt kunnat attackera allt från de kopiösa Blur till bögelitens favoriter Manowar. Jag skulle kunna hålla på i fjorton dagar med att ösa matfett och kärleksförklaringar över kejsar Liam, men vi sätter punkt här, mina vänner. Se några bilder på mannen, myten, legenden - Liam Gallagher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Måste nog lägga till den fina grabben David Bowie, som har gjort så oerhört vackra saker: http://www.discosantigos.com/Portfolio/1965_DavidBowie.jpg Gorky's Zygotic Mynci måste ju även dom nämnas. Fast de är så jäkla många och medlemar flyger och far, men detta ska väl föreställa grundstommen: Sen finns det ju band för fula för att få synas på bild. Typ The Smiths. Nä, det var lite taskigt... Nåväl. Redigerad 29 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Olof Palme. Likt Adolf Hitler var denne man en mycket god talare. Dock var han av mycket klokare åsikter. Michael Moore. Moore är bara för skön. Han ger verkligen det Amerikanska samhället en riktig käftsmäll. MUHAHAHAHA. System of a down. Fett med ös. Redigerad 30 januari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts