Jump to content

Dina Förebilder/Idoler.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här måste helt enkelt Liam Gallagher klämmas in och stå på topp. Mannen är ett geni, en utmärkt förebild för såväl snorungar som handikappade världen över. Messias, Gudfadern och Herr Sensation är ett par stycken namn jag skulle vilja associera med detta orakel till rockstjärna. Aldrig förut har någon på ett så ärligt, svordomsberikat och stilbildande sätt kunnat attackera allt från de kopiösa Blur till bögelitens favoriter Manowar. Jag skulle kunna hålla på i fjorton dagar med att ösa matfett och kärleksförklaringar över kejsar Liam, men vi sätter punkt här, mina vänner.

Se några bilder på mannen, myten, legenden - Liam Gallagher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog lägga till den fina grabben David Bowie, som har gjort så oerhört vackra saker:

Gorky's Zygotic Mynci måste ju även dom nämnas. Fast de är så jäkla många och medlemar flyger och far, men detta ska väl föreställa grundstommen:

front_main_pic_625520_1.jpg

Sen finns det ju band för fula för att få synas på bild. Typ The Smiths. Nä, det var lite taskigt...

Nåväl.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor