Tux Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Här är mina idoler Martin Lawrence: http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/columbia_pictures/bad_boys_ii/martin_lawrence/coc.jpg Här har vi Martin igen och Will Smith: http://movie.goo.ne.jp/contents/gallery/MOVCSTD3640/006.jpg Wentworth Miller: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Och många bilder i den här tråden bevisar att alla hårdrockare/rockare har långt hår(som jag sa för ett... tag sen), minns att Topp3 sa att nästan inga hårdrockare har det. Eller inte dåva, jag har aldrig sagt något ifall rock/hårdrocks-artister har långt hår eller inte, jag sa att det inte är många hårdrockare (fans) som har långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Och många bilder i den här tråden bevisar att alla hårdrockare/rockare har långt hår(som jag sa för ett... tag sen), minns att Topp3 sa att nästan inga hårdrockare har det. Och vad spelar det för roll om dem har långt hår. Dem får la ha det om dem vill även om det är skitfult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Bruce willis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Eller inte dåva, jag har aldrig sagt något ifall rock/hårdrocks-artister har långt hår eller inte, jag sa att det inte är många hårdrockare (fans) som har långt hår. Men det har de ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Bruce willis Han är grym som attan. Kanske t.o.m favorit skådespelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Gene Simmons Alla i Whitesnake ManowaR Judas Priest Prästsonen: Alice Cooper Sist, men inte minst. TS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har ingen idol... dock är jag en ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det finns faktiskt helt ärligt Ingen som kan jämföra sig med Vin Diesel. Det finns bara ett ord för han: KUNG!!!!!!!!! Så jävla grym han är i XXX! synd att han inte göra så många filmer nu mera. Har hört han skulle vara med I den kommande Hitman filmen, HOPPAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det finns faktiskt helt ärligt Ingen som kan jämföra sig med Vin Diesel. Det finns bara ett ord för han: KUNG!!!!!!!!! Så jävla grym han är i XXX! synd att han inte göra så många filmer nu mera. Har hört han skulle vara med I den kommande Hitman filmen, HOPPAS! Haha, herregud. Muskelberg. Stammis på gymmet. Aldrig ätit en pizza utan att fått skuldkänslor att han måste träna bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det finns faktiskt helt ärligt Ingen som kan jämföra sig med Vin Diesel. Det finns bara ett ord för han: KUNG!!!!!!!!! Så jävla grym han är i XXX! synd att han inte göra så många filmer nu mera. Har hört han skulle vara med I den kommande Hitman filmen, HOPPAS! Om han nu är din idol borde väl du ändå veta att han spelar Agent 47 i Hitman filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Gissa Inte Sahara Hotnights va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Haha, herregud. Muskelberg. Stammis på gymmet. Aldrig ätit en pizza utan att fått skuldkänslor att han måste träna bort den. Haha, herregud. Avundsjuk. Stammis på gymmet. Äter pizza och orkar inte träna bort det. Curly är min idol/förebild. EDIT: Vin Diesel = BAAAAD 47. 47 är väl mer senig? Redigerad 22 januari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) James Hetfield Kirk Hammet Wednesday 13 Jason Newsted Hur kunde jag glömma lilla Lasse Redigerad 22 januari, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Bruce willis Bruce Willis dejtade Nadia Björlin förra året. Nadia e ganska känd i USA. I Sverige är hon inte så känd, hon har varit med i Days of our Lives från 1999-2005. Nadia är 50% svensk och 50% persisk. Men hon är uppvuxen i USA. Har två syskon som bor i Sverige. Men hon och Bruce hade ihop det i några måndaer förra sommaren. Hon talar fem språk flytande. Engelska, svenska, persiska, italienska och franska. Redigerad 22 januari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Om han nu är din idol borde väl du ändå veta att han spelar Agent 47 i Hitman filmen? Jag var inte helt säker på det vissa säger så och vissa säger inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 James Hetfield Michael Amott Christopher Amott Mikael Åkerfeldt och inte minst men den nasse vänliga... BUSH!!! http://www.iflipflop.com/heil_bush.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha, herregud. Muskelberg. Stammis på gymmet. Aldrig ätit en pizza utan att fått skuldkänslor att han måste träna bort den. Man förstår ju varför du inte gillar honom när man tittar på hur dina idoler ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Prästsonen: Alice Cooper Oooh givetvis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Man förstår ju varför du inte gillar honom när man tittar på hur dina idoler ser ut. Håret, javisst. Palla vara rakad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts