Jump to content

Dina Förebilder/Idoler.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...och jag beskrev deras utseende.

Säg mig, vilka bra filmer är dom med i? Eller är de dem som blir sakta inzoomade i Days Of Our Lives då de pratar högt för sig själv om hur de ska mörda sin syster samtidigt som dom sitter och smeker en kniv upptagen från en byrålåda då styvmodern pllötsligt kommer in?

Ursäkta min cyniska kommentar, men hey - it wouldn't surprise me.

Aaa faktist alal tre har varit med i DOOL. Eddie har vait med i väldigt många filmer, han va med i DOOL i 3 månader. Victor var i DOOL i 2 år och sen i Italien e han hur känd som helst. Matt va med 4 år. Han spelar mest i soapor, han e modell också. Men liksom, mina idoler måste inte vara kända skådespelare. Jag gillar dem, och därför tar jag dem.

Va e det som e fel på deras utseende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa faktist alal tre har varit med i DOOL. Eddie har vait med i väldigt många filmer, han va med i DOOL i 3 månader. Victor var i DOOL i 2 år och sen i Italien e han hur känd som helst. Matt va med 4 år. Han spelar mest i soapor, han e modell också. Men liksom, mina idoler måste inte vara kända skådespelare. Jag gillar dem, och därför tar jag dem.

Va e det som e fel på deras utseende.

Ojdå, så rätt man kan ha ibland.

Skrämmande tanke, folk har dessa som idoler. Huvvaligen. Jag som aldrig ens sett på Days Of Our Lives: talk about stereotypes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara lägga in lite smått (totalt) onödig kuriosa. Jag överhörde ett samtal min mor förde med några släktingar tidigare idag. Dom kom på något sätt in på ämnet Ander & Måns, då min morsa sade att hon haft "Linköpingskillen" på dagis. Coolt. :)

OMG! Fasiken vad coolt! Anders jobbade på dagis i Lund en gång också, när han egentligen skulle ha gått på Universitetet... Busigt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, så rätt man kan ha ibland.

Skrämmande tanke, folk har dessa som idoler. Huvvaligen. Jag som aldrig ens sett på Days Of Our Lives: talk about stereotypes.

Men varför e det skrämmande. Alla får väl ha vilka idioler/förebilder som dem vill. Och du har aldrig sätt serien. Och ändå e du så fördomsfull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför e det skrämmande. Alla får väl ha vilka idioler/förebilder som dem vill. Och du har aldrig sätt serien. Och ändå e du så fördomsfull.

Du hänger visst inte med i min tankegång. Visst får alla ha vilka idoler/förebilder som dom vill, jag om någon förespråkar det individuella valet, tjosan hejsan, du vet vad jag menar. Skrämmande är det faktum att endast genom att se på dessa personer (som inte alls tilltalar mig personligen) så kunde jag lista ut att dom var med i en serie som jag inte har sett: därav anklagar jag dom för att vara stereotypiska! : )

Och det är väl då jag inte har sett serien - då om någonsin - jag har rätt att vara fördomsfull. Synd bara att nästan alla mina fördomar stämmer, voi voi. Människan är allt förutsägbar.

Get it?

________

Aah, någon valde Leonard Cohen. Bravisimo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hänger visst inte med i min tankegång. Visst får alla ha vilka idoler/förebilder som dom vill, jag om någon förespråkar det individuella valet, tjosan hejsan, du vet vad jag menar. Skrämmande är det faktum att endast genom att se på dessa personer (som inte alls tilltalar mig personligen) så kunde jag lista ut att dom var med i en serie som jag inte har sett: därav anklagar jag dom för att vara stereotypiska! : )

Och det är väl då jag inte har sett serien - då om någonsin - jag har rätt att vara fördomsfull. Synd bara att nästan alla mina fördomar stämmer, voi voi. Människan är allt förutsägbar.

Get it?

________

Aah, någon valde Leonard Cohen. Bravisimo.

Jag tycker attt dy e CP-skadad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arnold Schwarzenegger, Steven Stallone, Jean Claud van Damme och Steven Seagal

Chuck Norris och Mr. T är också förebilder, men inte lika mycket :)

Alla supernördiga actionhjältar. elr Stallone kan väll vara rätt tuff.. btw han heter Sylvester inte Steven (mycket till förebild han värkar vara för dig) :P

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor