kattälskaren Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hata Arsenal och Henry. Jag hatar också Arsenal men Malmö kan ändå inte möta sig i Arsenal i att vara kassa och borde brinna i helvetet samtidigt som dom får smisk av satan. Vilka bilder jag får i minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag hatar också Arsenal men Malmö kan ändå inte möta sig i Arsenal i att vara kassa och borde brinna i helvetet samtidigt som dom får smisk av satan. Vilka bilder jag får i minnet. Lite kinky? (dom får smisk av satan!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 ...och jag beskrev deras utseende. Säg mig, vilka bra filmer är dom med i? Eller är de dem som blir sakta inzoomade i Days Of Our Lives då de pratar högt för sig själv om hur de ska mörda sin syster samtidigt som dom sitter och smeker en kniv upptagen från en byrålåda då styvmodern pllötsligt kommer in? Ursäkta min cyniska kommentar, men hey - it wouldn't surprise me. Aaa faktist alal tre har varit med i DOOL. Eddie har vait med i väldigt många filmer, han va med i DOOL i 3 månader. Victor var i DOOL i 2 år och sen i Italien e han hur känd som helst. Matt va med 4 år. Han spelar mest i soapor, han e modell också. Men liksom, mina idoler måste inte vara kända skådespelare. Jag gillar dem, och därför tar jag dem. Va e det som e fel på deras utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Förebilder är för 14åriga tjejer. Har mig själv som förebild, därför är jag en 14årig tjej. Redigerad 21 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Robert Allen Zimmerman David Blaine Martin Luther King Rubin Carter Något, sånär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Aaa faktist alal tre har varit med i DOOL. Eddie har vait med i väldigt många filmer, han va med i DOOL i 3 månader. Victor var i DOOL i 2 år och sen i Italien e han hur känd som helst. Matt va med 4 år. Han spelar mest i soapor, han e modell också. Men liksom, mina idoler måste inte vara kända skådespelare. Jag gillar dem, och därför tar jag dem. Va e det som e fel på deras utseende. Ojdå, så rätt man kan ha ibland. Skrämmande tanke, folk har dessa som idoler. Huvvaligen. Jag som aldrig ens sett på Days Of Our Lives: talk about stereotypes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tänkte bara lägga in lite smått (totalt) onödig kuriosa. Jag överhörde ett samtal min mor förde med några släktingar tidigare idag. Dom kom på något sätt in på ämnet Ander & Måns, då min morsa sade att hon haft "Linköpingskillen" på dagis. Coolt. OMG! Fasiken vad coolt! Anders jobbade på dagis i Lund en gång också, när han egentligen skulle ha gått på Universitetet... Busigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ojdå, så rätt man kan ha ibland. Skrämmande tanke, folk har dessa som idoler. Huvvaligen. Jag som aldrig ens sett på Days Of Our Lives: talk about stereotypes. Men varför e det skrämmande. Alla får väl ha vilka idioler/förebilder som dem vill. Och du har aldrig sätt serien. Och ändå e du så fördomsfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Foppa och Z, Alla vet hur dom ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Chuck Norris Martin Luther King Kurt Cobain W. Axl Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men varför e det skrämmande. Alla får väl ha vilka idioler/förebilder som dem vill. Och du har aldrig sätt serien. Och ändå e du så fördomsfull. Du hänger visst inte med i min tankegång. Visst får alla ha vilka idoler/förebilder som dom vill, jag om någon förespråkar det individuella valet, tjosan hejsan, du vet vad jag menar. Skrämmande är det faktum att endast genom att se på dessa personer (som inte alls tilltalar mig personligen) så kunde jag lista ut att dom var med i en serie som jag inte har sett: därav anklagar jag dom för att vara stereotypiska! : ) Och det är väl då jag inte har sett serien - då om någonsin - jag har rätt att vara fördomsfull. Synd bara att nästan alla mina fördomar stämmer, voi voi. Människan är allt förutsägbar. Get it? ________ Aah, någon valde Leonard Cohen. Bravisimo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Du hänger visst inte med i min tankegång. Visst får alla ha vilka idoler/förebilder som dom vill, jag om någon förespråkar det individuella valet, tjosan hejsan, du vet vad jag menar. Skrämmande är det faktum att endast genom att se på dessa personer (som inte alls tilltalar mig personligen) så kunde jag lista ut att dom var med i en serie som jag inte har sett: därav anklagar jag dom för att vara stereotypiska! : ) Och det är väl då jag inte har sett serien - då om någonsin - jag har rätt att vara fördomsfull. Synd bara att nästan alla mina fördomar stämmer, voi voi. Människan är allt förutsägbar. Get it? ________ Aah, någon valde Leonard Cohen. Bravisimo. Jag tycker attt dy e CP-skadad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kouroshe Cabir ( Cyrus the Great) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Jean Claud van Damme och Steven Seagal http://www.geocities.com/Hollywood/Lot/9903/jcvd/jcvdfire1.jpg Chuck Norris och Mr. T är också förebilder, men inte lika mycket edit - blandade ihop några namn Redigerad 22 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 SYSTEM OF A DOWN! RAMMSTEIN!! FTW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Arnold Schwarzenegger, Steven Stallone, Jean Claud van Damme och Steven Seagal Chuck Norris och Mr. T är också förebilder, men inte lika mycket Alla supernördiga actionhjältar. elr Stallone kan väll vara rätt tuff.. btw han heter Sylvester inte Steven (mycket till förebild han värkar vara för dig) Redigerad 21 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fasen, någon annan har redan dragit david hasselhoff-skämtet . Så jag får väl säga att min förebild är den andra riktiga karla-karlen i mitt liv, the one and the allmighty: Günther Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 W. Axl Rose Bra att du tar den fulaste bilden som finns på honom. Iaf näst fulaste. Den ifrån då han sett en Lakers match är fulast. Men den coolaste på honom är: http://www.mugshots.com/IMAGES/Mugshot__axl-rose.jpg Har ingen direkt idol. Närmast till idol är väl denna snubbe: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fan, jag vill också ha en förebild! Någon som jag verkligen kan se upp till och tycka att allt den gjort i sitt liv var så jävla bra. Någon som har några förslag på förebilder till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Fan, jag vill också ha en förebild! Någon som jag verkligen kan se upp till och tycka att allt den gjort i sitt liv var så jävla bra. Någon som har några förslag på förebilder till mig? Host, host... ...jag finns här för dig. Come get me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts