Frenzy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ja jag tyckte det var dags med en sånhär topic igen! Den som bara hade tänkt skriva "jag behöver inga förebilder" eller "Jag har ingen idoler." Måste inte skriva i denna topicen. Jag börjar då! Förebilder/Idoler: Dimebag Darrell (Pantera/Damageplan) James Hetfield (Metallica) Jeff Hanneman(Slayer) Det är väl mina 3 största Förebilder/Idoler. Eran tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Det kan väl inte undgått någon att mina största idoler är Anders och Måns Ja, och så Kurt Cobain så klart! Dessutom ser jag upp rätt mycket till EB2... Han är faktiskt den bästa brorsan man kan ha! Redigerad 21 januari, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Idoler ^^ Eric Adams (Manowar) Mick Thompson (Slipknot) http://www.carolinaconcerts.com/publish/portfolio/users/gdenzler/2004/slipknot_040604/Mick_Thompson22a.jpg Tobias Sammet (Edguy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Min idol. Redigerad 21 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) James Hetfield (Metallica) Varje gång jag ser den där snubben börjar jag tänka på den där äckliga bögkocken i Blood in Blood out filmen. Min idol : http://img524.imageshack.us/img524/2955/immortallarge9qd.jpg Redigerad 21 januari, 2006 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Mamma och pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Ronaldinho: 2Pac: Nightwish: Redigerad 21 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Raoul Duke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Mamma och pappa. Naaaw, vad gulligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Naaaw, vad gulligt... MMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Woody Allen Bob Dylan Andy Warhol Jean-Luc Godard Kevin Rowland och Dexys Midnight Runners http://popi.com/bbs/data/popi_pictures/dexys_midnight_runners_5.jpg Förebild känns fel. Snarare idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Steve Harris (Iron Maiden) Raul (Real Madrid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Victor Alfieri Matt Cedeno Eddie Velez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Moroni_Family. AAAJ, mina ögon! Usch, frisörkatalogsmodeller fårn åttiotalet. Fruktan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Hmm, idoler: Skulle väl va Ronaldhino isåfall. (ingen leker med bollen som han ) Redigerad 21 januari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Anders Eriksson: Kommer inte på nån mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Moroni_Family. AAAJ, mina ögon! Usch, frisörkatalogsmodeller fårn åttiotalet. Fruktan! Vad menar du. Dem e skådespelare. Fast Eddie Velez var faktist jättekänd på 80-talet. Redigerad 21 januari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Per Allan Magnus Claesson Uggla http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/ugglalt276.jpg Steveland Morris (Stevie Wonder) http://www.stevie-wonder.com/public/documents/sw/70s08.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad menar du. Dem e skådespelare. Fast Eddie Velez var faktist jättekänd på 80-talet. Vad jag menar? Att dom ser ut att ha noll personlighet med sina slingor i håret, fåniga leende (som tagna ur en tandkrämsreklam), glansiga skjortor och lite brösthår utstickandes; de för tankarna till allt man hatade och allt man vill glömma med åttiotalet och nittiotalet. Appropå åttiotal: måste lägga till The Smiths och Morrissey! Guldklimpen på åttiotalet. Bundle of joy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Franz Ferdinand. Rammstein. Och Depeche Mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts