GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om 2 år kommer Hulatn lägga ner skiten sen kommer dom mest "seriösa" medlemmarna starta ett eget GTA-forum där Hultan e medlem och nån annan är administratör. Så hoppas jag iallafall. Nu menar jag då inte att Hultan är en dålig admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ingen aning.. Alla bara klagar hela tiden, försök att se det bra i deet hela så känns det nog bättre. Lite kass stämning just nu kanske, men det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Har redan börjat gå under, tror att Hultan tappade intresset lite (eller fick för lite tid över) när hans pappa dog och i nuläget verkar det som cirka två år till. Sen kommer med stor säkerhet några medlemmar starta ett eget forum. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/sleep_changed.GIF Men jag röstar på två år. Redigerad 21 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Null Vote. har faktiskt ingen aning, alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Forumet går inte under även om jag inte kan vara lika aktiv som förut. Däremot kanske det blir lite förändringar och mer tyngd på GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Forumet går inte under även om jag inte kan vara lika aktiv som förut. Däremot kanske det blir lite förändringar och mer tyngd på GTA. Wiie!!! Hultenius är alltid en glädjespridare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 När Rockstar läggs ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har hängt på www.gtasajten.com sen -03 Man kan inte sluta!!! SÅ LÄGGER DU NER DEN HÄR SIDAN SÅ DÖR JAG vote: FÖR ALLTID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 I min mening är "gå under" när forumet går offline. Och det kommer det aldrig att göra sålänge GTA-spel släpps på rullande band (ett varje/varannat år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 3-4 år kanske.. votade 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Forumet går under när Hultenius lägger ner det... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tror att så länge det kommer GTA-spel så kommer forumet att finnas.. Men när gta slutar... Då kommer det nog inte fler folk hit. Kanske dom som redan är här stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker det har sjunkigt i ett sakta men säkert tempo väldigt länge ;< Trist men what to dolildolokoeklsfl... Trevligt har jag iaf haft här..hej nu trilla mitt måttband ner på golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Forumet går under när Hultenius har tröttnat på serverproblemen och att byta serverhallar varannan månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 När Hultan slutar betala räkningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det går aldrig under så länge jag är gär Skämt åsido men det går väl under när våra kära administratörer går bort eller så.................eller?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det går aldrig under så länge jag är gär Skämt åsido men det går väl under när våra kära administratörer går bort eller så.................eller?... Hmm, mycket lustigt. Det finns bara en administratör på detta forum. Vad får dig att tro att det finns flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 På den gamla goda tiden var det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Du var inte ens medlem i 04! Om inte snart ett GTA spel utannonseras så kommer forumet att börja gå under. Nej, jag var inte medlem 04. Skrev mitt första inlägg här 1-February 05, ett långt tag efter jag ''kollat upp'' forumet. Du känner säkert till andvändaren Cyper? Det blev skit med min e-mail så jag kan inte skriva något med den. Fick lov och göra en ny andvändare då. Sorligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag tror att sidan kommer att leva vidare en ganska bra tid framåt. För min del går känslan för att vilja besöka sidan i perioder och gör nog även så för andra medlemar. Det går ibland en period på ungefär en månad innan jag ids bry mig om att skriva in "gtasajten.com" i adressfältet för att därefter vara aktiv på sidan i ytterliggare ett halvår. Dock kommer nog tiden då GTA tappar inflytande på spelmarknaden och sidan sakta men säkert förvandlas till ett renodlat "offtopic-forum". Bara för att att sådant skeende är oundvikligt behöver inte det betyda att seriösa medlemmar ger sig iväg, utan jag tror att de glatt spenderar sin tid i en harmonisk icke-spammande miljö där de kan prata minnen tills dess att döden snärjer dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts