-NightHawk- Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vote: Forumet kommer aldrig att gå under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Null vote : Vet inte, funderar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 När Hultenius tröttnar och lägger ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Med tanke på att nästan alla skapar onödiga trådar, tråkiga undersökningar, är rasister, så har jag en aning känsla över att forumet redan har gått under... Gillar (gillade?) verkligen den här sidan, men de nämnda sakerna ovan håller inte för forumet och sidan... Röst: Forumet har redan börjat gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Null vote... Forumet kommer gå under förr eller senare och det är då Hultenius tröttnar, jag tvivlar på att den går i generation o generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 VOTE: Om 5år. Tror att det är påväg att bli ett forum som inte längre handlar om GTA-spelen vilket kommer göra att Hultenius tappar intresset för att driva det längre och kommer starta någonting nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om två år. Tror intresset kommer ha svalnat, såvida det inte kommer ett nytt GTAspel. Då kan det dröja längre. Sen beror det på vad man menar med gå under. Menar man att forumet läggs ner, ett par år, menar man att folk börjar spamma, skriva skit osv, så har det redan börjat. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om mer än 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om 3-4 år kanske. Bara sen 04 har det varit stor skillnad på medlemarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Imorgon. I cockfocka you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Det har redan börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Två år skulle jag tro, jag tycker nästan att det redan har börjat. Eller så har jag tappat intresset, vet inte. Om Hultan tappar intresset tror jag att han överlämnar forumet till någon annan, eller låter det gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Om 3-4 år kanske. Bara sen 04 har det varit stor skillnad på medlemarna. Du var inte ens medlem i 04! Om inte snart ett GTA spel utannonseras så kommer forumet att börja gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Du var inte ens medlem i 04! Han kanske inte ville bli medlem då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Aldrig! Skitsnack! GTAsajtens forum kommer alltid att andas! Och jag kommer aldrig riktigt lämna stället! Vill inte ens tänka tanken! Länge Leve Hultenius! Redigerad 21 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Forumet kommer aldrig att gå under... tröttnar Hultenius får han se till att fixa en ny admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Du var inte ens medlem i 04! Om inte snart ett GTA spel utannonseras så kommer forumet att börja gå under. Han hette Cyper förut, Hitta den membern och kolla TÄNK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Forumet har inte redan börjat gå under. det är same shit varje gång det har gått ett tag sen senaste gta-releasen. Småglinen från gtaforumen börjat hitta off topic och gör det till ett rent helvete. inget nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 När GTA slutas tillverkas. Dvs. när jack thomson lyckats.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts