Roxxy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jamba suger qk. Hata deras reklam, de kan gå dö eller lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 .var får man tag på gratis (gratis på riktigt alltså) ringsignaler o sånt? främst korta signaler a.k.a. sms-signaler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 .var får man tag på gratis (gratis på riktigt alltså) ringsignaler o sånt? främst korta signaler a.k.a. sms-signaler.. http://myt610.lasyk.net/ Finns det mesta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Haha, just när jag sitter och lyssnar på Axel F (den riktiga(alltså Bevery Hills Cop-themet)). Så kommer denna tråd fram. Exakt. Tycker originallåten från filmen är bra. Varför kallar folk Crazy Frog för det mest irriterande? På MTV har jag sett reklam för ÄNNU värre skit, som "the party bee" och "sweety". Lägg ner dom istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Exakt. Tycker originallåten från filmen är bra. Varför kallar folk Crazy Frog för det mest irriterande? På MTV har jag sett reklam för ÄNNU värre skit, som "the party bee" och "sweety". Lägg ner dom istället! Eller varför inte då lägga ner hela Jamba (Jamster) istället. Så man slipper ALLT. För det har gått till sån överdrift allt det här så man blir snart galen, om man inte redan är det. Sen har väl ingen missat att man redan börjat såga i tu lilla Sweety: http://www.thefreeze.nl/weblog/images/chainsaw_sweety_foo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 ...tihi ^^ äntligen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Grodan äger, bra signal eftersom alla verkar bli ireterrade av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 http://myt610.lasyk.net/ Finns det mesta där. Tack för länken Verkar finnas en hel del gratisgrejjer där. Inte lätt att hitta gratissidor (har iofs inte letat heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tack för länken Verkar finnas en hel del gratisgrejjer där. Inte lätt att hitta gratissidor (har iofs inte letat heller) Ja allt är gratis där. Har inte funnigt något jag måste betala för. Och så ska det vara. Här har Jamba något att lära sig... Denna sidan har ju funnits ett tag. Den kom lite innan T610an kom ut eller isamband me att den kom iallafall. Nu har dom mer eller mindre alla SonyEricsson. Dock går det att slänga in bilder och signaler till andra modeller också såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tycker jamba kan försvinna helt och hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Herregud, är ni så jävla lata så ni inte orkar byta kanal när reklamen blir? Haha, shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ja allt är gratis där. Har inte funnigt något jag måste betala för. Och så ska det vara. Här har Jamba något att lära sig... Denna sidan har ju funnits ett tag. Den kom lite innan T610an kom ut eller isamband me att den kom iallafall. Nu har dom mer eller mindre alla SonyEricsson. Dock går det att slänga in bilder och signaler till andra modeller också såklart. Men det står att man måste wappa ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 WOHOO! Ner med Crazy Frog, TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Fattar inte att den där jävla grodan fortfarande är poppis, skulle tro att det är alla 10 åringar i 3 an som sitter och lyssnar på den igenom "hits for kids 4663". Iaf jag fattar inte heller hur jamba kan vara precis Ö V E R A L L T ! Snälla någon med kunskaper H A C K A sönder deras jävla skitsida! jag betalar skadeståndet och ev tar dig ut fängelset om det behövs! http://www.somethingwrong.co.uk/crazy_frog_baseball Redigerad 22 januari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Men det står att man måste wappa ju :'( Nej nej det måste man inte alls. Du får TITTA mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts