Jump to content

Ilskna föräldrar stoppar Crazy Frog

JMC
 Share

Recommended Posts

Haha, just när jag sitter och lyssnar på Axel F (den riktiga(alltså Bevery Hills Cop-themet)). Så kommer denna tråd fram. :)

Exakt.

Tycker originallåten från filmen är bra.

Varför kallar folk Crazy Frog för det mest irriterande? På MTV har jag sett reklam för ÄNNU värre skit, som "the party bee" och "sweety". Lägg ner dom istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt.

Tycker originallåten från filmen är bra.

Varför kallar folk Crazy Frog för det mest irriterande? På MTV har jag sett reklam för ÄNNU värre skit, som "the party bee" och "sweety". Lägg ner dom istället!

Eller varför inte då lägga ner hela Jamba (Jamster) istället. Så man slipper ALLT. För det har gått till sån överdrift allt det här så man blir snart galen, om man inte redan är det.

Sen har väl ingen missat att man redan börjat såga i tu lilla Sweety:

Sweety_KillTheKuecken_opt_620022_1.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för länken :P

Verkar finnas en hel del gratisgrejjer där. Inte lätt att hitta gratissidor (har iofs inte letat heller)

Ja allt är gratis där. Har inte funnigt något jag måste betala för. Och så ska det vara.

Här har Jamba något att lära sig...

Denna sidan har ju funnits ett tag. Den kom lite innan T610an kom ut eller isamband me att den kom iallafall. Nu har dom mer eller mindre alla SonyEricsson.

Dock går det att slänga in bilder och signaler till andra modeller också såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja allt är gratis där. Har inte funnigt något jag måste betala för. Och så ska det vara.

Här har Jamba något att lära sig...

Denna sidan har ju funnits ett tag. Den kom lite innan T610an kom ut eller isamband me att den kom iallafall. Nu har dom mer eller mindre alla SonyEricsson.

Dock går det att slänga in bilder och signaler till andra modeller också såklart.

Men det står att man måste wappa ju :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte att den där jävla grodan fortfarande är poppis, skulle tro att det är alla 10 åringar i 3 an som sitter och lyssnar på den igenom "hits for kids 4663".

Iaf jag fattar inte heller hur jamba kan vara precis Ö V E R A L L T !

Snälla någon med kunskaper H A C K A sönder deras jävla skitsida! jag betalar skadeståndet och ev tar dig ut fängelset om det behövs!

http://www.somethingwrong.co.uk/crazy_frog_baseball

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor