chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Buzzcocks! Hur kunde jag glömma..? Aa, Buzzcocks. Buzzcocks är grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Buzzcocks är grejer! Tunga grejor. Bra grejor. Deras samlade singlar gör mina dagar. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 EDIT: Led Zeppelin fett coolt, om det kan vara intressant så fick de sitt namn av nån som trodde dom skulle floppa "You gonna blow it like a lead ballon" eller nåt sånt, lead blev Led och ballong blev zeppelinare sår var det klat med det Nån? Det var ju självaste Keith Moon för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nån? Det var ju självaste Keith Moon för fan. Okej ska förklara mig: JAG HADE GLÖMT HANS NAMN nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Okej ska förklara mig: JAG HADE GLÖMT HANS NAMN nöjd nu? Nej. Hans namn är inget man glömmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Aerosmith Guns N' Roses Deep Purple HANOI ROCKS!! Led Zeppelin Pink Floyd ...och så är ju Audioslave ett bra namn med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Deftones, Depswa, Enigma, Faith No More, Lostprophets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Neu! är ett bra namn. Tyskt uttal, dvs. Noi!. Även !!!!, eller vad dom nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Neu! är ett bra namn. Tyskt uttal, dvs. Noi!. Även !!!!, eller vad dom nu heter. Okka skulle ju va' ett ganska smidigt namn på ett band eller en artist. Då kan de/den bara säga "okkar inte" om någon ävklig skvallertidning ville hacka pennorna i sitt förflutna. Ni fattar väl vitsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Neu! är ett bra namn. Tyskt uttal, dvs. Noi!. Även !!!!, eller vad dom nu heter. Tre utropstecken tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 1. Titta vi spelar. 2. Straight Ahead. 3. Cumputertown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Honda91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Arch enemy låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Soilwork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Frankenstein Drag Queens From Planet 13 Buttsweat är också fint... Redigerad 2 februari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Antrax Slipknot Felix da Housecat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts