jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 White Stripes är också ett schysst namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Slagsmålsklubben. Fräckt, även fast det är snott från Fight Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 G-Unit låter faktiskt jävligt najs i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Suburban kids with biblical names motala undergound the kristet utseende blur kom inte på fler, shame on me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Linkin Park och Fort Minor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Velvet Revolver Velvet revolver är ett grymt misslyckat bandnamn precis som Europe, juda preist och iron maiden... Lyckat: Venom, Imperiet, Tom Petty & the Heartbreakers, sen alla sköna 60-tals band men jag orkar inte skriva alla.. de får nån annan göra Redigerad 21 januari, 2006 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Mobbade Barn Med Automatvapen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Joddla Med Siv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hoola bandoola band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Första gången jag hörde "Franz Ferdinand" (innan jag hörde dem) tyckte jag att det lät rätt kul, och satt kvar vid TV'n för att se vad det var för band (det var Sen Kväll Med Luuk i början på -04). Namnet känns skönt att säga och är "uppmärksamande". Tycker "Def Leppard" klingar nice, men jag har aldrig hört dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 G-Unit låter faktiskt jävligt najs i munnen Speciellt om man skriker det, typ "g-uNIT!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Joddla Med Siv Perfa! Joddla Med Siv... Men Nightwish låter ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Joddla Med Siv Öh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Öh... Har du inte hört dom? Värsta sköna. Joddla Med Siv - Fläskig Fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Knudor på min Snålle är ju bäst Eller 20 pågar i en bastu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Metallica är snyggt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Günther är ju bara så jävla klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Speciellt om man skriker det, typ "g-uNIT!"... Det är ungefär mitt nöje på mina raster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Pantera är ett grymt namn på ett grymt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts