dangerboy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vilket är de ultimata bandnamnet? Vilket bandnamn klingar bäste i munnen? Vilket band har de snyggaste namnet helt enkelt... Mitt bidrag: Weeping Willows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) The Band. Klart bäst. Älska Robbie Robertson. EDIT: The Grateful Dead är fint, också. Redigerad 20 januari, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 The Who. Speciellt när man får in målbrottsstämman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nazareth. Gregorian. Twisted Sister(s). Black Sabbath. Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Oh... eftersom jag är cool och knökfull av principer så tänker jag inte editera min förra post utan göra en ny! Country Joe & The Fish! Bäst någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Beatles tycker jag är gulligt... Och Nirvana. Beskriver musiken bra... Vidare gillar jag namn som Savage Garden. Det är poetiskt och fint. Och REM. Liksom "Rapid eye movement"... Det är fint på något sätt... Redigerad 20 januari, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Thug Life - band och band... det var en grupp. Men de gjorde musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 METALLICA! Sen har vi ju... Slayer bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 METALLICA! Sen har vi ju... Slayer bl.a. Jo,jag håller med där också faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ramones kanske, skönt uttal i varje fall. Annars finns ju The Stooges, Razorlight, The Jam mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Imperiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Jag tror det finns något som heter "Mobbade barn med automatvapen", eller liknande. Det är vackert. Edit: Mando Diao! Redigerad 20 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag tycker att The Hives är coolt, jamenar, vem vill inte ha utslag liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag har alltid gillat klangen i Creedence Clearwater Revival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag tycker att The Hives är coolt, jamenar, vem vill inte ha utslag liksom? Listen to wise words of Bonewhite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Som krabban sade: The Band är ju ultimat. Legowelt och Catnip och Danny Wolfers och Klaus Weltman och Polarius och Mr. Clavio och Squadro Blanco och Smackos och allt vad han nu kallar sig är ju också rätt fint. Sen får man inte glömma Death Cab For Cutie. Verkligen talande för deras texter. Och - såklart - Love. Man kan inte glömma Love. Ty stört av allt är kärleken, ju! A Tribe Called Quest är annars fint. Oh well, kanske fortsätter senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Depeche Mode är snyggo. Pink Floyd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Guns N' Roses Velvet Revolver Stone Roses Oasis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Within Temptation funkar väl, likaså Vanilla Ninja och Blindside. Sen får man icke glömma mina favoriter; Bullet for My Valentine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Magnus Uggla Band och Strix Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts